تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 15:00
کد خبر : 53009

چمن مصنوعی زمین ورزشی شهید کروبی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید

چمن مصنوعی زمین ورزشی شهید کروبی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید

جارستان: در چهارمین روز دهه مبارک فجر و با حضور وزیر ورزش و جوانان ، چمن مصنوعی زمین ورزشی شهید کروبی شهر آستانه اشرفیه افتتاح و به بهره برداری رسید. رییس هیئت فوتبال اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه نیز در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی زمین کروبی گفت: عملیات بازسازی این زمین ورزشی از

جارستان: در چهارمین روز دهه مبارک فجر و با حضور وزیر ورزش و جوانان ، چمن مصنوعی زمین ورزشی شهید کروبی شهر آستانه اشرفیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس هیئت فوتبال اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه نیز در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی زمین کروبی گفت: عملیات بازسازی این زمین ورزشی از تیرماه سال گذشته آغاز شد.

محمد خوشنود سطح اجرای چمن مصنوعی در این زمین ورزشی را ۸ هزار مترمربع اعلام و تصریح کرد: برای احداث چمن مصنوعی ورزشی این زمین ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت، کمیته برنامه ریزی و اداره ورزش و جوانان هزینه شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بیش از یکهزار نفر از ورزشکاران و علاقه مندان در ۱۰ باشگاه و مدرسه فوتبال این منطقه فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین اجرای طرح های ورزشی را در توسعه ورزش موثر خواند و افزود: توسعه ورزش ایجاد شور و نشاط اجتماعی را در بین اقشار مختلف مردم به همراه دارد.

یونس محمودی در ادامه به نقش ورزشکاران در توسعه ورزش اشاره و اظهار کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت های موجود در جهت توسعه ورزش در جامعه بهره لازم را ببریم.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان بر ضرورت حمایت از آنان تاکید کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح این طرح ورزشی با حضور در جمع ورزشکاران از گوشه هایی از فعالیت های ورزشی آنان و همچنین زمین ورزشی شهید کروبی آستانه اشرفیه بازدید کرد.

در این آیین استاندار گیلان ، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۸ هزار نفر جمعیت بوده و در شرق استان گیلان واقع شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.