تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 19:03
کد خبر : 52908

در یکسال گذشته صورت گرفت : رشد ۲۰ درصدی بیمه شدگان گروه زنان خانه دار در تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان

در یکسال گذشته صورت گرفت : رشد ۲۰ درصدی بیمه شدگان گروه زنان خانه دار در تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان

جارستان: تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان بیش از ۱۰۷۰۰ بیمه شده اصلی و مستمری بگیر را به اتفاق افراد تبعی آنان تحت پوشش دارد. فیض اله نظری رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان در اولین روز از دهه فجر طی دیداری با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حکیمی امام جمعه کوچصفهان، اهم اقدامات، فعالیتها و آمار جامعه

جارستان: تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان بیش از ۱۰۷۰۰ بیمه شده اصلی و مستمری بگیر را به اتفاق افراد تبعی آنان تحت پوشش دارد.

فیض اله نظری رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان در اولین روز از دهه فجر طی دیداری با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حکیمی امام جمعه کوچصفهان، اهم اقدامات، فعالیتها و آمار جامعه تحت پوشش را طی گزارشی تبیین نمود.

نظری با اشاره به اینکه درحال حاضر تعداد ۸۱۱۹ بیمه شده اصلی و ۲۶۲۹ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی کوچصفهان هستند افزود : تعداد ۵۰۰۸ بیمه شده اجباری منطقه بیانگر رشد ۶ درصدی این گروه در سالجاری بوده است.

رئیس تامین اجتماعی کوچصفهان همچنین اظهار داشت : تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد نیز در یکسال اخیر با ۱۸ درصد رشد از ۸۶۳ نفر به ۱۰۲۲ نفر افزایش یافته است.

ایشان با بیان اینکه میزان تعهدات بلندمدت در یکسال اخیر نسبت به مدت مشابه دوره گذشته از ۳۸ درصد رشد برخوردار بوده است افزود : در سالجاری بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال تعهدات به جامعه هدف پرداخت نموده ایم که ۴۱۲ میلیارد ریال آن انواع مستمری ، ۳۸ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری و بقیه غرامت دستمزد و کمک هزینه بوده است.

نظری با اشاره به استقبال خوب بانوان منطقه از بیمه زنان خانه دار خاطر نشان نمود : در این گروه طی یکسال اخیر شاهد رشد ۲۰ درصدی بوده و تعداد بیمه شدگان از ۳۲۲ نفر به ۳۸۷ نفر رسیده است.

رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان همچنین از اتمام طرح پرونده الکترونیک بیمه شدگان در این واحدتابعه استان بعنوان گامی ارزنده در سالجاری خبر داد که سبب تسریع و تسهیل بهتر فرایند خدمت رسانی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.