تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 18:56
کد خبر : 52905

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه خبر داد: پلمب یک موسسه غیر مجاز به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی در رشت

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه خبر داد: پلمب یک موسسه غیر مجاز به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی در رشت

جارستان: مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب یک موسسه غیر مجاز به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی توسط افراد غیر پزشک و فاقد صلاحیت توسط بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر زهره تیموری- مدیر نظارت و

جارستان: مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب یک موسسه غیر مجاز به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی توسط افراد غیر پزشک و فاقد صلاحیت توسط بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر زهره تیموری- مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با (وب دا )گیلان گفت: به دنبال گزارشات واصله مبنی بر فعالیت افراد غیر پزشک در حیطه دندانپزشکی در شهر رشت بدون داشتن مجوز های لازم و نیز دخالت در امور درمانی، پس از بازدید محل، توسط تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه، به دلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و تهدید علیه سلامت عمومی پلمب و تمامی لوازم و تجهیزات دندانپزشکی موجود در محل توقیف و پرونده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه ادامه داد: همشهریان به ‌دلیل پایین بودن هزینه خدمات درمانی به این موسسات مراجعه می کنند که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیار جدی مواجه خواهند شد و در اکثر موارد این موضوع منجر به هزینه ‌بر بودن روند درمانی و بازگشت به حالت عادی می شود.

وی در پایان از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت‌های لازم را به کار برده و از مراجعه به چنین موسساتی خودداری کنند./ای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.