تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 22:19
کد خبر : 52847

فرماندار لاهیجان: نقشه دشمن برای جدا کردن دانش آموزان نخبه از کشور بسیار خطرناک است

فرماندار لاهیجان: نقشه دشمن برای جدا کردن دانش آموزان نخبه از کشور بسیار خطرناک است

جارستان: فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: امروز دشمن با نشان دادن سراب های واهی می خواهد دانش آموزان و نخبگان را از کشور دور و از نظام جدا کند که این نقشه ای بسیار خطرناک است. سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر در مدرسه استعدادهای درخشان این شهرستان

جارستان: فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: امروز دشمن با نشان دادن سراب های واهی می خواهد دانش آموزان و نخبگان را از کشور دور و از نظام جدا کند که این نقشه ای بسیار خطرناک است.

سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر در مدرسه استعدادهای درخشان این شهرستان افزود:دشمن برای کشور ما نقشه کشیده است و ما باید همه با هوشیاری ودانایی و برای آبادانی کشور در کنارهمدگیرباشیم .

وی در جمع دانش آموزان استعدادهای درخشان اظهار داشت:از تاریخ صفر نظام جمهوری اسلامی در ۲۲بهمن ماه سال ۵۷ کید و نقشه های دشمنان برای به انحراف کشیدن انقلاب آغاز شد و این نقشه ها شامل لانه جاسوسی ، تحمیل جنگ تا تحریم های ظالمانه و اتهام زنی ها در خصوص عملیات و حرکت های تروریستی تا نشان دادن ناکارآمدی نظام و انقلاب ادامه داشت ولی به رغم میل آنها هنوز انقلاب زنده و پابرجاست و در مسیر خودش با همه سختی ها در حال عبور است.

وی خاطرنشان کرد: شما نسل چهارم انقلاب باید بدانید که با وحدت ، همراهی و درکنار هم بودن تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی و با اتکای به دین مقدس اسلام و تحت زعامت و رهبری امام راحل ، انقلاب اسلامی از گردنه های سخت عبور کرد و به پیروزی رسید.

وی خطاب به دانش آموزان آنها را قشر پیشرو و متفکر این جامعه عنوان و تصریح کرد :شما دانش آموزان امروز و مسئولان فردای جامعه هستید و نقشه هایی که برای شما دانش آموزان کشیده اند بسیار دردناک است زیرا با نشان دادن سراب های واهی می خواهند دانش آموزان و نخبگان را از این کشور دور و از حاکمیت و دولت و نظام جدا کنند. میرغضنفری یادورشد: خدمت شما در این کشور برای فرزندان این سرزمین و برای خانواده و دوستان خودتان است که به مراتب با ارزشتر از آن است که فکر فرار به سرتان بزند و بخواهید به سرزمین بیگانه بروید.

وی متذکر شد: اگر سختی در کشور هست شما دانش آموزان باید تلاش کنید از این مسیرها بدرستی عبور کنید و در کنار هم و برای هم باشید.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت:امروز در فضاهای مجازی می خواهند چهره نظام را بد نشان بدهند و باید دانش آموزان هوشیار باشند و بدانند که شرق و غرب دشمن ما هستند و هیچگاه مصلح برای کشور ما نبوده و بدنبال این نیستند تا کشور ما به پیشرفت و عافیت برسد بلکه دنبال امتیازگیری از ما هستند.

وی گفت: اگرپس از ۴۰سال با آنها به توافق نرسیدیم بخاطر این است که بر اعتقاد خود محکم ایستاده ایم و آنها هم بر شیطنت خود مداومت دارند و اگر بنا بر این است که یک ایران آباد ،آزاد و مستقل و فردایی بهتر داشته باشیم و بتوانیم از تنگناها عبور کنیم باید دانش آموزان بیش از هرقشری در این زمینه تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان یادآور شد: شما دانش آموزان و نخبگان با شرکت در المپیادها همواره خوش درخشیده اید و ثابت کردید که حرف هایی برای گفتن در عرصه علمی داشته باشید.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور افزود:امروز میانگین سنی دانشمندان هسته ای ایران که دنیا از پیشرفت علمی آنها متحیر است ۳۰سال است افزود: موفقیت دانشمندان هسته ای ایران زنگ خطری برای تمامی دشمنان و افتخاری برای ملت ایران و سربلندی کشور ایران اسلامی است.

زنگ انقلاب اسلامیدر اولین روز دهه فجر، با حضور مسئولان شهرستان لاهیجان در مدرسه استعدادهای درخشان لاهیجان به صدا درآمد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.