تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 19:32
کد خبر : 52823

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد: افتتاح ۱۸۳ واحد مسکن و ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد: افتتاح ۱۸۳ واحد مسکن و ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان در دهه فجر

جارستان: واگذاری ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان گیلانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری از برنامه های کمیته امداد گیلان است. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید بر

جارستان: واگذاری ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان گیلانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری از برنامه های کمیته امداد گیلان است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر و بهتر به اقشار ضعیف جامعه گفت : به فرموده امام راحل صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران مستضعفان جامعه هستند بر این اساس ما وظیفه داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود بیشترین خدمات را به این قشر ارائه کنیم .

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن مددجویی و همچنین طرح اشتغال زایی مددجویان از مهمترین برنامه های این نهاد در دهه مبارک فجراست افزود : ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی و ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان در سراسر استان به بهره برداری می رسد که زنان سرپرست خانوار در اولویت بهره‌مندی از این واحدهای مسکونی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه ازمجموع واحدهای مسکونی ۱۴۸ واحد روستایی و ۳۵ واحد شهری است خاطرنشان کرد : هریک از این واحدها با زیربنای میانگین ۵۰ متر مربع وجمعا با هزینه ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

اهرابی همچنین به افتتاح ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان گیلانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت : این طرح های اشتغال زایی در سراسر استان و با اعتبار یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان به بهره برداری می رسند .

وی ساخت مسکن، اشتغالزایی و رسیدگی به مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و یادآور شد: اصلی ترین و مهم ترین وظیفه کمیته امداد بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی خانواده‌ها و تلاش در جهت کاهش این مشکلات و کمبود هااست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.