تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 23:32
کد خبر : 52739

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان: مسئولیت امانت و ودیعه ای است سنگین که بردوش کشیدن آن بدون همراهی و همدلی جمعی میسر نخواهد بود

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان: مسئولیت امانت و ودیعه ای است سنگین که بردوش کشیدن آن بدون همراهی و همدلی جمعی میسر نخواهد بود

جارستان: مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان طی پیامی از همراهی و تلاشهای کارکنان این استان قدردانی نمود. جمیل حق پرست مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان بدنبال انتصاب به سمت معاون برنامه ریزی ، مالی و پشتیبانی این سازمان در عرصه کشوری ، با ارسال پیامی از تلاشها ، زحمات و همراهی کارکنان استان قدردانی نمود.

جارستان: مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان طی پیامی از همراهی و تلاشهای کارکنان این استان قدردانی نمود.

جمیل حق پرست مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان بدنبال انتصاب به سمت معاون برنامه ریزی ، مالی و پشتیبانی این سازمان در عرصه کشوری ، با ارسال پیامی از تلاشها ، زحمات و همراهی کارکنان استان قدردانی نمود.
در این پیام آمده است: مسئولیت امانت و ودیعه ای است سنگین که بردوش کشیدن آن بدون همراهی و همدلی از سوی نیروهای زیرمجموعه بعنوان نزدیکترین دوستان و همکاران میسر نخواهد بود.
لذا اکنون که بدنبال ماموریت واگذاری به بنده برای ادامه خدمت در سنگری جدید ، توفیق مصاحبت و همراهی نزدیک درکنار شما خوبان ازاین حقیر سلب شد ضمن تشکر از تمامی حمایتها ، مساعدتها ، تلاشها و زحمات خالصانه صورت گرفته ، با تقدیم گلدسته های سپاس وارادت به محضر شریف همگی عزیزان و تاکید براینکه علیرغم گسترده شدن دامنه وظایف ، تمام کوشش خود در حفظ و تقویت ارتباط شکل گرفته که کاملاً قلبی وازاعماق وجود میباشد را خواهم داشت ، از اینکه درادامه مسیر وفاداری با نهایت حسن نیت ولطف با ابراز محبت وافر ومتجلی نمودن احساسات ناب وصمیمانه ، به مثابه عضوی ازخانواده بزرگ اینجانب درعرصه سازمانی ، با ارسال پیام ویا تماس و به منصه ظهور نهادن عواطف و واژگانی جاودان دردفتر خاطرات این برادرکوچک خود ، همچون گذشته موجبات شرمندگی توأم با افتخار از بابت داشتن یارانی صدیق و معتمد را فراهم ساختید سپاسگزاری نموده و یزدان پاک را بمنظور داشتن دوستان و همکارانی مصمم ، فکور وقدردان شاکرم .
بی تردید خلق حرکتهای اثربخش وزیبا و به ثمر رسیدن دستاوردهای کم نظیر در طی سالیان اخیر برای تامین اجتماعی گیلان مرهون خردجمعی وکارگروهی وهمدلی شما همکاران عزیزان بوده ومراقبت و رسیدگی برای شکوفائی ورونق بیشتر آن نیازمند تحکیم وتداوم مسیر و راه تعیین شده میباشد که یقین میدانم با عزم و اراده پولادین عزیزان ماندگار خواهد بود.
درپایان با تقدیر مجدد ، برای تمامی عزیزان از پروردگار متعال سلامتی، عزت و عاقبت بخیری آرزومندم . مهرتان مانا ، سلامتیتان برقراروراهتان پایدار باد.
خاطر نشان میسازد جمیل حق پرست بیش از ۷ و نیم سال مدیریت تامین اجتماعی گیلان را برعهده داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.