تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 23:22
کد خبر : 52733

از ۴ بهمن تا امروز صورت گرفت؛ اعزام یک هزار و ۶۲۸ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب

از ۴ بهمن تا امروز صورت گرفت؛ اعزام یک هزار و ۶۲۸ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب

جارستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در دور اول این اعزام ها بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه درقالب ۹۷ کاروان از سراسر استان به خوزستان رهسپار می شوند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب

جارستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در دور اول این اعزام ها بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه درقالب ۹۷ کاروان از سراسر استان به خوزستان رهسپار می شوند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۶۲۸ دانش آموز استان از شهرهای: فومن، صومعه سرا، تولمات، تالش، حویق، آستارا، رودسر، چابکسر، بندر انزلی، املش و سیاهکل به این مناطق رهسپار شدند. وی افزود: در پایان دور سوم این اعزام ها که تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد، بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه و درقالب ۹۷ کاروان از سراسر استان به خوزستان رهسپار می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور را حرکتی ارزشمند دانست و افزود: دانش آموزان در این سفر با فضای نورانی مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

عباسی غریب خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این سفر ۴ روزه با حضور در رزمایش مردان آسمانی، از موزه جنگ خرمشهر، یادمان های شهدای شلمچه و شهدای هویزه ، معراج شهداء (پادگان محمود وند) شهر اهواز نیز بازدید می کنند.

گفتنی است در سال های تحصیلی ۹۶-۹۵ تعداد ۱۳۶۴۶نفر، ۹۷-۹۶ ، ۹ هزار و ۹۷۰ نفر و در سال ۹۸-۹۷ ۹ هزار و ۸۱۰ نفر دانش آموز گیلانی از مناطق عملیاتی غرب ( کرمانشاه ) و جنوب کشور ( خوزستان ) دیدن کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.