تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 23:10
کد خبر : 52727

سازمان تامین اجتماعی سنگری مقدس برای جهادی بزرگ است که تمامی شرکای اجتماعی به مثابه اعضای یک خانواده در آن مشارکت دارند

سازمان تامین اجتماعی سنگری مقدس برای جهادی بزرگ است که تمامی شرکای اجتماعی به مثابه اعضای یک خانواده در آن مشارکت دارند

جارستان: مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان طی پیامی از همراهی و همسوئی تمامی شرکای اجتماعی در استان قدردانی نمود. جمیل حق پرست مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان با ارسال پیامی از تلاشها ، زحمات ، همراهی و همسوئی شرکای اجتماعی در استان در زمان تصدی خود قدردانی نمود . در این پیام آمده است: سازمان

جارستان: مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان طی پیامی از همراهی و همسوئی تمامی شرکای اجتماعی در استان قدردانی نمود.

جمیل حق پرست مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان با ارسال پیامی از تلاشها ، زحمات ، همراهی و همسوئی شرکای اجتماعی در استان در زمان تصدی خود قدردانی نمود . در این پیام آمده است:

سازمان تامین اجتماعی سنگری مقدس برای جهادی بزرگ بوده وپذیرش مسئولیت درآن امانت و ودیعه ای است سنگین که بردوش کشیدن آن بدون همراهی و همدلی از سوی دستگاههای همسو ، مسئولین و مدیران استانی ، مقامات محلی و شرکای اجتماعی در تشکلهای کارگری ، مجامع کارفرمایی و کانون های بازنشستگی و دوستان و همکاران میسر نخواهد بود.

لذا اکنون که بدنبال ماموریت واگذاری به بنده برای ادامه خدمت در سنگری جدید ، توفیق مصاحبت و همراهی نزدیک درکنار شما خوبان ازاین حقیر سلب شد ضمن تشکر از تمامی حمایتها ، مساعدتها ، تلاشها و زحمات خالصانه صورت گرفته ، با تقدیم گلدسته های سپاس وارادت به محضر شریف همگی عزیزان از اینکه درزمان تصدی حقیر با همراهی صمیمانه در تحقق اهداف و ماموریتهای سازمانی که همانا خدمت به جامعه بزرگ بیمه شدگان ومستمری بگیران وهم استانی های گرامی بود با تعامل نزدیک وهمسوئی مثال زدنی مصداقی بارز از یکدلی ووفاق را معنا بخشیده و علاوه بر گام برداشتن درجهت نیل به توسعه و شاخص های رونق اجتماعی اقتصادی ، به مثابه عضوی از این خانواده بزرگ یاریگر تامین اجتماعی گیلان بوده و اوراقی زیبا دردفتر خاطرات وذهن اینجانب رقم زدید قدردانی نموده و بابت توفیق مصاحبت و افتخارکار درکنارمفاخری ارزشمند همچون شما خوبان بر خود بالیده و خدای منان را شاکرم.

بی تردید خلق حرکتهای اثربخش وزیبا و به ثمر رسیدن دستاوردهای کم نظیر در طی سالیان اخیر برای تامین اجتماعی گیلان مرهون خردجمعی وکارگروهی وهمراهی تمامی شرکای اجتماعی و مدیران دستگاههای مختلف و مسئولین گرانقدر محلی بوده ومراقبت برای شکوفائی ورونق بیشتر آن نیازمند تحکیم وتداوم مسیر و راه تعیین شده میباشد که یقین میدانم با عزم و اراده پولادین عزیزان ماندگار خواهد بود.

درپایان با تقدیر مجدد ، برای تمامی عزیزان از پروردگار متعال سلامتی ، عزت و عاقبت بخیری آرزومندم . مهرتان مانا ، سلامتیتان برقراروراهتان پایدار باد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.