تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 19:38
کد خبر : 52724

برگزاری مجمع سالیانه هیات کونگ فو گیلان با حضور رئیس فدراسیون

برگزاری مجمع سالیانه هیات کونگ فو گیلان با حضور رئیس فدراسیون

جارستان: مجمع عمومی سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان عصر پنجشنبه با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد. رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در جریان برگزاری این مجمع اظهار داشت: تا چند سال گذشته این هیات در گیلان دچار مشکلات زیاد و اختلافات شدیدی بود، اما هم

جارستان: مجمع عمومی سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان عصر پنجشنبه با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در جریان برگزاری این مجمع اظهار داشت: تا چند سال گذشته این هیات در گیلان دچار مشکلات زیاد و اختلافات شدیدی بود، اما هم اینک با حضور مجید مهروانی رئیس هیات و سایر همکارانش، این هیات به آرامش رسیده است.

رضا حیدری افزود: خوشبختانه مشکلات و اختلافات این هیات برطرف شده و کادر جدید در این هیات بسیار قدرتمندند و فعالیت خوبی نیز از خود به نمایش گذاشته و ما نیز برای پیشرفت کونگ فو در این استان نهایت همکاری را با مسئولان این هیات خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین انتظار داریم که علاوه بر حمایت سازمانی فدراسیون از هیات کونگ فو گیلان، اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز همانند گذشته از این هیات حمایت همه جانبه ای داشته و این حمایت نیز حتی پررنگ تر از گذشته باشد.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بیان کرد: خوشبختانه کونگ فو در سطح کشور رشد قابل قبولی دارد که استان گیلان نیز از این قاعده مستثنی نیست و فدراسیون کوگن فو در بین ۵۱ فدراسیون، جایگاه ممتازی دارد و این در حالی است که با تمام محدودیت ها، تلاش های خوبی در حال انجام و عملکرد خوبی را در سطح کشور در رشته کونگ فو را شاهد هستیم.

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در ادامه این مجمع طی سخنانی اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ما دراختیار قراردادن یک سالن اختصاصی به ورزش های رزمی و کونگ فو است که این سالن در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت طراحی و احداث خواهد شد.

مریم بخشی افزود: ما در گیلان از نظر سرانه ورزشی دچار مشکل و کمبود هستیم ضمن آنکه اماکن ورزشی نیز به دلیل رطوبت زیاد موجود در گیلان، زودتر فرسوده می شوند و برای نگهداری از اماکن ورزشی، بودجه ای پیش بینی نشده که این امر کار ما را دشوار می کند اما با این وجود تمام سعی خود را خواهیم کرد تا برای رشته هایی که سالن اختصاصی ندارند، یک مکان اختصاصی درنظر بگیریم.

وی همچنین به نحوه تقسیم اعتبارات در بین هیات های ورزشی اشاره و بیان کرد: اعتبارات نیز با توجه به عملکرد هیات ها و همچنین ارائه طرح و برنامه ها به صورت عادلانه تقسیم می شود که در این راستا نیز هر هیاتی که عمکلرد مناسب تر و برنامه های بهتری داشته باشد به طور حتم از مزایای بیشتری از سوی اداره ورزش برخوردار می گردد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان همچنین با اشاره به مسائل فرهنگی جامعه گفت : دغدغه همه مسئولان، حوزه فرهنگی است که در این راستا با گسترش ورزش می توانیم ناهنجاری ها را در سطح جامعه کاهش داده و تحکیم خانواده ها را بیشتر کنیم.

بخشی خاطرنشان کرد: همچنین ورزش می تواند شور و نشاط اجتماعی را در سطح جامعه و در بین خانواده ها ایجاد کند که در این راستا کونگ فو به دلیل داشتن علاقمندان زیاد و همچنین سبک های مختلف می تواند گام های موثری را در این بخش بردارد زیرا هر سبک این رشته رزمی می تواند یک فدراسیون مستقل باشد.

وی همچنین از آمادگی گیلان برای میزبانی رقابت های مختلف کوگن فو در سطح قهرمانی کشور و بین المللی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی را در گیلان داریم و امید است سال آینده شاهد میزبانی رقابت های بین المللی در رشته کونگ فو در استان گیلان باشیم.

در ادامه این مجمع، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان به عملکرد سالیانه این هیات اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران ما در رقابتهای قهرمانی کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان حضور یافته و در نهایت نیز مدال های رنگارنگی را کسب کردند.

مجید مهروانی افزود: همچنین رقابت های مختلف کونگ فو را در رده های سنی گوناگون و در سبک های مختلف این رشته در استان گیلان برگزار کردیم که در نهایت منتخبان نیز به اردوهای آمادگی دعوت شدند و در رقابت های کشوری حضور یافتند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر هیات کونگ فوی گیلان در بخش فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه با انجام برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، توانستیم رتبه اول استان گیلان را در این بخش کسب کنیم که امیدوارم که در امور فرهنگی همچنان پرتلاش ظاهر شویم.

وی ادامه داد: همچین طی سال گذشته کلاس های ارتقای داوری و مربیگری کونگ فو را به میزبانی استان گیلان برگزار کردیم و این کلاس ها با هماهنگی فدراسیون در سال آینده نیز برگزار می شود ضمن آنکه برگزاری مسابقات رده های سنی مختلف از دیگر برنامه های مهم سال آینده این هیات در گیلان بشمار می رود.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان از میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است که رقابت های کونگ فو قهرمانی آسیا را سال آینده با هماهنگی فدراسیون در منطقه آزاد بندرانزلی استان گیلان برگزار کنیم.

مهروانی افزود: به طور حتم این دوره از رقابتها، رویداد بسیار مهمی است و امیدواریم که علاوه بر میزبانی شایسته این رقابت ها، این دوره از مسابقات کونگ فوی قهرمانی آسیا در سطح کیفی بسیار بالایی در گیلان برگزار شود.

در ادامه مجمع عمومی سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان نیز، تعدادی از اعضای این مجمع پیرامون مشکلات و مسائل مربوط به این رشته ورزشی در سطح شهرستان ها اشاره کردند که نداشتن سالن اختصاصی، نداشتن امکانات ورزشی مناسب از مهمترین عناوین مطرح شده در این مجمع بود./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.