تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 17:54
کد خبر : 52718

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام است

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام است

جارستان: فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه شورای اداری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز خود را با نقشه جدید آغاز می کنند تا با حضور در صفوف مختلف مردم وحدت و ارزش های انقلاب را نشانه بگیرند. سید جلال سیدمحمدی با اشاره به اینکه حضور همیشه مردم در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان

جارستان: فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه شورای اداری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز خود را با نقشه جدید آغاز می کنند تا با حضور در صفوف مختلف مردم وحدت و ارزش های انقلاب را نشانه بگیرند.

سید جلال سیدمحمدی با اشاره به اینکه حضور همیشه مردم در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است اظهارداشت: ماهیت حضور مسوولان خدمتگزاری به مردم است و این امر باید محور فعالیت ها باشد .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید در اولویت قرارگیرد افزود: مردم باید با مراجعه به دستگاه ها پاسخ صحیح را دریافت کنند زیرا سردرگمی و کاغذ بازی های برخی از ادارات مردم را به سمت فرمانداری سوق می دهد که این نقص باید برطرف شود .
سید محمدی عنوان کرد: برای دهه فجر بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی عمرانی تولیدی گردشگری در شهرستان صومعه سرا توسط نهاد های فرهنگی بسیج ، مساجد و دستگاه های اداری اجرا می شود .
فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: باتوجه به نزدیکی انتخابات و برنامه های دهه فجر غفلت در امور دیگر پذیرفتنی نیست و تکمیل پروژه های نیمه تمام باید باسرعت بیشتر انجام گیرد .
وی تمهیدات مقدمات لازم را برای فصل زراعی مورد تاکید قرار داد و افزود: ادارات جهاد کشاورزی و آب پیگیر اقدامات لازم باشند تا مشکلی در فصل زراعی نداشته باشیم .
وی با اشاره به اینکه از ۲۳ بهمن تبلیغات انتخابات آغاز می شود اظهارداشت: زمینه حداکثری حضور و مشارکت مردمی باید فراهم شود و در این راستا مدیران خود و تمام امکانات خود را وقف ستاد انتخابات کنند .
فرماندار صومعه سرا خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم پشتوانه نظام در ابعاد بین المللی خواهد بود .
وی افزود: وظیفه اجرای انتخابات را داریم و مسوولان دستگاههای اداری اصل بی طرفی خود را باید نمایش بگذارند و از حضور در محل تبلیغاتی و ستادی انتخابات خود داری کنند .
سیدمحمدی در ادامه از اقدامات سه شهرداری در شهرستان انتقاد و خاطرنشان کرد: اقدامات سه شهرداری تولمشهر ، صومعه سرا و گوراب زرمیخ رضایت بخش نیست .
وی تاکید کرد : این شهرداری ها باید بعد از انتخابات تکلیف خود را روشن کنند زیرا کار باحرف انجام نمی شود و بیش از پیش نیازمند مدیریت میدانی هستیم .

فرماندار صومعه سرا در خاتمه اظهار داشت: حرکتی در این حوزه ها از شهرداری ها دیده نمی شود و باید نقص ها برطرف شود .
دادستان شهرستان صومعه سرا نیز در ادامه این جلسه گفت: حفظ آرای مردم و رعایت امانتداری از وظیفه های اصلی مسوولان در انتخابات است .

ابراهیم انصاری اظهار داشت: دید عرف برای ما یک مبنا است از این رو یک رئیس اداره عنوان خود را حتی بعداز ظهر ها به خود به همراه دارد .

وی خاطرنشان کرد: لازم است مسوولان با بی طرفی کامل وارد عرصه انتخابات شوند .
انصاری افزود : برای بحث قاچاق چوب و ورود فاضلاب های شهرستان به تالاب باید تدابیری اساسی توسط نهاد های مربوطه انجام گیرد .
وی در ادامه افزود: اعلام جرائم در حوزه کاری ادارات باید بلا فاصله به اطلاع دادستانی برسد .
صومعه سرا با حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع وسعت و۱۳۰هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.