تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 17:42
کد خبر : 52592

۱۰ درصد بیمه شدگان گروه زنان خانه دار کشور متعلق به تامین اجتماعی گیلان است

۱۰ درصد بیمه شدگان گروه زنان خانه دار کشور متعلق به تامین اجتماعی گیلان است

جارستان: بیش از ۲۷۰۰۰ زن خانه دار گیلانی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان میباشند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بیمه زنان خانه دار یکی از خدمات این سازمان برای جامعه بانوان کشور میباشد که با هدف برقراری امنیت خاطر و آرامش روانی برای این قشر از آذرماه

جارستان: بیش از ۲۷۰۰۰ زن خانه دار گیلانی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان میباشند.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بیمه زنان خانه دار یکی از خدمات این سازمان برای جامعه بانوان کشور میباشد که با هدف برقراری امنیت خاطر و آرامش روانی برای این قشر از آذرماه سال ۸۷ در قالب انعقادقرارداد مشاغل آزاد بعنوان فرصتی برای استفاده از پوششهای تعهدات بیمه ای فراهم شده است.

براساس این گزارش تامین اجتماعی استان گیلان طی یازده سال سپری شده از اجرای این نوع بیمه همواره از پیشتازان این گروه در سطح کشور بوده و استقبال زنان گیلانی بیانگر فرهنگ بالای بیمه ای در بین آنها میباشد.

درحال حاضر بیش از ۲۷۰۰۰ زن خانه دار گیلانی از این نوع بیمه برخوردار هستند که نسبت به ۲۸۲ هزار بیمه شده کشوری این بخش بیانگر سهم تقریباً ده درصدی استان است.

بیمه زنان خانه دار در سه نرخ ۱۲ ، ۱۴ و ۱۸ درصدی با پوشش های مختلف بازنشستگی ، فوت ، ازکارافتادگی و امکان استفاده از درمان با پرداخت سرانه مربوطه انجام میپذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.