تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 16:37
کد خبر : 52589

در ۱۰ ماهه سال جاری محقق شد؛ ارائه خدمات تحصیلی به ۵۴۲دانش آموز و دانشجو در آستارا

در ۱۰ ماهه سال جاری محقق شد؛ ارائه خدمات تحصیلی به ۵۴۲دانش آموز و دانشجو در آستارا

جارستان: در ۱۰ ماهه سال جاری ۵۴۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آستارا ۱۹۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده اند. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، بهرام تسلی نیا ، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت هم مانند

جارستان: در ۱۰ ماهه سال جاری ۵۴۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آستارا ۱۹۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده اند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، بهرام تسلی نیا ، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت هم مانند دیگر دانش آموزان حق تحصیل در شرایط مطلوب را دارند گفت : کمیته امداد برای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جوانان و نوجوان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در این مسیر کمک و همراهی نیکوکاران می تواند به روند خدمت رسانی به نیازمندان سرعت بخشد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری ۵۴۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آستارا ۱۹۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده اند ادامه داد : از این تعداد، ۴۳۸ دانش آموز و ۱۰۴ دانشجو از خدمات تحصیلی این نهاد بهره مند شده اند.

تسلی نیا با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری برای شهریه ۱۰۴ دانشجو ۱۱۶ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان پرداخت شده است افزود : ۴۳۸ دانش آموز هم ۷۶ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان برای کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده اند.

رئیس اداره کمیته امداد وشهرستان آستارا خاطرنشان کرد : برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر خدمات شهریه و کمک هزینه تحصیلی ، خدمات موردی ، کمک برای خرید وسایل آموزشی و هزینه کلاس های تقویتی هم برای آن ها انجام می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.