تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 18:06
کد خبر : 52538

بیش از ۱۷۰۰۰ بیمه شده در شهرصنعتی رشت تحت پوشش تامین اجتماعی میباشند

بیش از ۱۷۰۰۰ بیمه شده در شهرصنعتی رشت تحت پوشش تامین اجتماعی میباشند

جارستان: تامین اجتماعی گیلان بیش از۸۷ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران حوزه عمل شهرصنعتی رشت پرداخت نموده است. شعبه شهر صنعتی رشت با ۳۹۵ کارگاه فعال بوده در حوزه عملکردی خود تعداد ۱۶۹۶۱ نفر بیمه شده اجباری را تحت پوشش دارد . همچنین این شعبه دارای تعداد ۱۳۹ نفر بیمه شده

جارستان: تامین اجتماعی گیلان بیش از۸۷ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران حوزه عمل شهرصنعتی رشت پرداخت نموده است.
شعبه شهر صنعتی رشت با ۳۹۵ کارگاه فعال بوده در حوزه عملکردی خود تعداد ۱۶۹۶۱ نفر بیمه شده اجباری را تحت پوشش دارد . همچنین این شعبه دارای تعداد ۱۳۹ نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد ، ۲۵۰ نفر بیمه شده اختیاری و ۳۴۴ نفر بیمه شده زنان خانه دار می باشد.

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این شعبه ۶۸۵ نفر بوده و لغایت آذرماه سالجاری بیش از ۱۳۶ میلیارد ریال تعهدات در این بخش به مشمولین پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۲۳ میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت شامل یک میلیاردریال کمک هزینه پروتز و اروتز ، دو میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج، سه میلیارد ریال کمک هزینه بارداری ،هشت میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بیماری و ۲میلیارد ریال کمک هزینه کفن و دفن و … به همراه پرداخت ۷۱۵ میلیارد ریال تعهدات بلند مدت به تعداد ۳۶۰۹ مستمری بگیر مشتمل بر مبلغ ۶۴۴ میلیارریال بازنشستگی، ۲۴میلیارد ریال ازکارافتادگی ،۴۷میلیار ریال مستمری بازماندگان از مهمترین تعهدات پرداختی به جامعه هدف در این شعبه بوده است در حالی تحقق یافته است که بدهی های معوق اجرائی کارفرمایان این واحد تابعه استان بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال میباشد.

شایان ذکر است در حوزه خدمات دفترچه درمانی تعداد ۱۵۰۰۰ جلد دفترچه چاپ و تهیه گردید که از این تعداد ۲۰۰ جلددفترچه برای اولین بار ، ۱۴۷۷۵ جلد دفترچه تجدیدی و ۲۵ جلد دفترچه المثنی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.