تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 17:59
کد خبر : 52535

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: کتاب‌سوزی تبریزیان وهن روحانیت است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: کتاب‌سوزی تبریزیان وهن روحانیت است

جارستان: رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن خطایی بزرگ است که ساحت علم و عقل و منطق را خدشه دار می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا): به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی نهاد

جارستان: رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن خطایی بزرگ است که ساحت علم و عقل و منطق را خدشه دار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا): به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ، طی یادداشتی درباره کتاب سوزی توسط تبریزیان نوشت: به یاری خداوند متعال و برکت انقلاب اسلامی فضای علمی کشور به سطحی از تکثر ذیل عقلانیت انقلابی رسیده است که اگر کسی ادعای علمی داشته باشد بتواند از طرق مختلف آن را محک زد و نیازی به کارهای رادیکال نداشته باشد.

اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن را خطایی بزرگ است که ساحت علم و عقل و منطق را خدشه دار می کند. اگر این اقدام توسط فردی که ملبس به ردای روحانیت است صورت گیرد که خطایی مضاعف است.

بر هر پژوهشگر و مدعی علمی لازم است اگر حرفی متقن و چارچوب مند دارد در مجاری پیش بینی شده پیگیری کند والا اقدامات مذبوحانه‌ای از جنس آنچه انجام شده است حتما نتیجه ای جز انشقاق و دو‌دستگی، وهن روحانیت و آب به آسیاب دشمن ریختن ندارد.

متاسفانه ترک برگزاری جلسات مناظره و جدال احسن، برخی را به شیوه‌هایی ناپسند کشانده که حتما محکوم است. در این بین جالب است برخی دایه‌های مهربانتر از مادر مانند بی‌بی‌سی فارسی، که در مقابل هیچ کتابسوزی حتی کتاب‍‌های مقدس نظیر قرآن، هیچ واکنشی نداشتند، حالا در برابر سوزاندن کتاب پزشکی، با نیت دامن زدن به شکافهای اجتماعی، تمام قد وارد ماجرا شده‌اند./ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.