تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 14:14
کد خبر : 52408

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: طرح پرونده الکترونیک پروژه ای ملی و ماندگار با فوائدی بسیار برای آیندگان خواهد بود

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: طرح پرونده الکترونیک پروژه ای ملی و ماندگار با فوائدی بسیار برای آیندگان خواهد بود

جارستان: نشست مشترک هماهنگی طرحهای استانی و سازمانی تامین اجتماعی گیلان با کارگزاری های رسمی برگزار گردید. جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست مشترک هماهنگی با کارگزاری های رسمی شعب رشت و بندرانزلی با تبیین طرح فراخوان و جذب بیمه پردازان جدید اظهار داشت : وظیفه اولی تر از تکلیف سازمانی از

جارستان: نشست مشترک هماهنگی طرحهای استانی و سازمانی تامین اجتماعی گیلان با کارگزاری های رسمی برگزار گردید.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست مشترک هماهنگی با کارگزاری های رسمی شعب رشت و بندرانزلی با تبیین طرح فراخوان و جذب بیمه پردازان جدید اظهار داشت : وظیفه اولی تر از تکلیف سازمانی از حیث اخلاقی برای یکایک ما تلاش برای برخورداری همگانی و اکثریتی جامعه از پوششهای بیمه ای است.

ایشان افزود : در صورتی که چتر بیمه ای بصورت هدفمند و اصولی گسترده شود دیگر نیازی به دستگاههای حمایتی برای زمان اضطرار در خانواده ها از منظر اجتماعی اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تشریح طرح ابتکاری اداره کل استان ، استفاده از فضای مجازی برای انتشار و قابلیتهای سامانه پیامکی را بستر اولیه اجرای این اقدام برشمرد.

درادامه این جلسه با اشاره به ضرورت تسریع در روند اجرای طرح سازمانی برای پرونده های الکترونیک ، با تاید بر ظرفیت کارگزاری ها بعنوان فرصتی بسیار بزرگ برای تامین اجتماعی ، زمانبندی و ارائه کار با کیفیت بمنزله اصل اول تحقق طرح در مسیر درست برشمرده شد.

حق پرست طرح پرونده الکترونیک را پروژه ای ملی و ماندگار در تامین اجتماعی که فواید آن در آینده نصیب بیمه شدگان و کارکنان خواهد شد قلمداد و اظهارداشت : انتظار میرود با انسجام و همدلی و تقویت برنامه ریزی ها و همسوئی مشترک گامهای خوبی برای تسریع در عملیاتی نمودن این طرح برداشته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.