تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 19:22
کد خبر : 52370

مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گیلان: امروز به شدت نیازمند تولید محتوا در حوزه دیجیتال هستیم

مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گیلان: امروز به شدت نیازمند تولید محتوا در حوزه دیجیتال هستیم

جارستان: مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گیلان با تأکید بر اینکه امروز به شدت به محتوای دیجیتال نیاز داریم، گفت: بازی‌های یارانه‌ای محتوا و مفاهیم را انتقال می‌دهند. فرزاد توکلی پیش از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن فرهنگی ورزشی ۸ دی با بیان اینکه بخش فناوری

جارستان: مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گیلان با تأکید بر اینکه امروز به شدت به محتوای دیجیتال نیاز داریم، گفت: بازی‌های یارانه‌ای محتوا و مفاهیم را انتقال می‌دهند.
فرزاد توکلی پیش از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن فرهنگی ورزشی ۸ دی با بیان اینکه بخش فناوری و ارتباطات بستر ساز شبکه ملی اطلاعات است، اظهار کرد: همه مجموعه‌های نظام باید روی موضوع محتوا فعالیت کرده و محتوا به تناسب زیرساخت رشد کند.

توکلی با اشاره به اینکه عدم ارائه محتوای متناسب سبب بروز مشکلات بیشتری خواهد شد، گفت: به همین سبب دستگاه‌های اجرایی وظایف متنوعی دارند و باید زیرساخت‌های شبکه ارتباطی کشور را به تناسب نیاز مردم توسعه و ارتقا دهند. وی با اشاره به ۱۰ برند برتر دنیا در سال ۲۰۱۹ که شرکت‌هایی با بیش فناورانه هستند، ادامه داد: اقتصاد آی سی تی در سال ۲۰۲۰ حدود ۵ هزار میلیارد یورو بوده است و نرم افزاری نظیر واتس آپ با ۱۰ سال فعالیت ۱۹.۲ دهم میلیارد دلار ارزش افزوده دارد.

مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گیلان با بیان اینکه اقتصاد دنیا بر پایه سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات است، گفت: ارزش افزوده در بخش کشاورزی ۱۹ درصد، صنعت ۲۹ درصد و در بخش خدمات بیش از ۵۰ درصد است که با ورود تکنولوژی ۴۸ درصد اشتغالزایی در حوزه خدمات بیشتر شده است.

مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز به شدت به محتوای دیجیتال نیاز داریم، افزود: در استان گیلان هشت هزار فارغ التحصیل آی سی تی هستند که نشان دهنده ظرفیت انسانی بالای استان در این حوزه است.

توکلی تصریح کرد: بیش از هر چیز باید بر روی محتوای بازی‌های رایانه‌ای تمرکز کرد زیرا از طریق بازی محتوا و مفاهیم را می‌توان انتقال و اقتصاد را متحول کرد./خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.