تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 19:17
کد خبر : 52231

ثبت یک موفقیت دیگر برای دانشگاه گیلان

ثبت یک موفقیت دیگر برای دانشگاه گیلان

جارستان: روابط عمومی دانشگاه گیلان از کسب رتبه‌ی ششم دانشگاه گیلان بین دانشگاه‌های جامع کشور در زمینه‌ی برقراری «ارتباط با صنعت و جامعه» خبر داد. بر پایه‌ی آخرین آمار منتشر شده‌ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه گیلان در شاخص تعداد قراردادهای در حال اجرای «ارتباط با صنعت و جامعه» با ۱۴۰ قرارداد فعال در

جارستان: روابط عمومی دانشگاه گیلان از کسب رتبه‌ی ششم دانشگاه گیلان بین دانشگاه‌های جامع کشور در زمینه‌ی برقراری «ارتباط با صنعت و جامعه» خبر داد.

بر پایه‌ی آخرین آمار منتشر شده‌ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه گیلان در شاخص تعداد قراردادهای در حال اجرای «ارتباط با صنعت و جامعه» با ۱۴۰ قرارداد فعال در انتهای سال ۹۷ توانسته است رتبه‌ی ششم را بین دانشگاه‌های جامع و رتبه‌ی یازدهم بین همه‌ی دانشگاه‌های کشور به دست آورد.

همچنین در شاخص تعداد قراردادهای خاتمه یافته‌ی «ارتباط با صنعت و جامعه» این دانشگاه رتبه‌ی پنجم دانشگاه‌های جامع و رتبه‌ی هفتم همه‌ی دانشگاه‌های کشور با تعداد ۶۹ قرارداد پایان یافته در سال ۱۳۹۷ به دست آورد.روابط عمومی دانشگاه گیلان این موفقیت را به همه‌ی دانشگاهیان خود تبریک گفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.