تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 15:02
کد خبر : 52169

راهداری تالش: تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ میسر است

راهداری تالش: تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ میسر است

جارستان: رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای تالش گفت: محور اسالم به خلخال با وجود بارش ۴۰ سانتی‌متر برف، باز اما تردد وسایل نقلیه در آن و مسیرهای ییلاقی و کوهستانی این شهرستان با زنجیر چرخ میسر است. غلامحسین بختشاهی روز یکشنبه اظهار کرد: بارش ها در محورهای کوهستانی تالش بصورت پراکنده

جارستان: رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای تالش گفت: محور اسالم به خلخال با وجود بارش ۴۰ سانتی‌متر برف، باز اما تردد وسایل نقلیه در آن و مسیرهای ییلاقی و کوهستانی این شهرستان با زنجیر چرخ میسر است.

غلامحسین بختشاهی روز یکشنبه اظهار کرد: بارش ها در محورهای کوهستانی تالش بصورت پراکنده ادامه دارد و تاکنون مسیری مسدود نشده است اما رانندگان از مسافرت غیر ضروری پرهیز و در صورت سفر، از سلامت برف پاکن و بخاری خودروها اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: راهداران به نمک پاشی و برف روبی محورهای کوهستانی اقدام می کنند و در شبانه روز گذشته، به ۱۸ خودروی گرفتار در برف، با بستن زنجیر چرخ و هدایت به مسیر، کمک شده است.
افشین حمیدنژاد رئیس ایستگاه هواشناسی تالش نیز وضعیت هوا را بارانی، دمای آن را ۶ درجه سانتیگراد، میزان بارش در شبانه روز گذشته را ۱۹.۶ میلیمتر و رطوبت هوا را ۸۷ درصد اعلام و برای شبانه روز آینده آسمانی ابری، مه آلود و بارانی پیش بینی کرد.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد، پر تردد و از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.