تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 10:28
کد خبر : 52081

برگزاری همایش تجلیل از حامیان و خیران /کمک ۲۶۵میلیون تومانی به ایتام ونیازمندان

برگزاری همایش تجلیل از حامیان و خیران /کمک ۲۶۵میلیون تومانی به ایتام ونیازمندان

جارستان: همایش تجلیل از خیران و حامیان کمیته امداد گیلان با حضور ۵۰۰ نفر از این خیران و جمعی از مسئولان کمیته امداد مرکز و گیلان در تهران برگزار شد. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، در این همایش که چهارشنبه ۲۵ دی در تهران برگزار شد  ، خیران و نیکوکاران حاضر ۲۶۵ میلیون تومان

جارستان: همایش تجلیل از خیران و حامیان کمیته امداد گیلان با حضور ۵۰۰ نفر از این خیران و جمعی از مسئولان کمیته امداد مرکز و گیلان در تهران برگزار شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، در این همایش که چهارشنبه ۲۵ دی در تهران برگزار شد  ، خیران و نیکوکاران حاضر ۲۶۵ میلیون تومان برای کمک به رفع مشکلات ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند .

این کمک ها مبلغ ۷۳ میلیون تومان به صورت نقدی ، ۱۲۰ میلیون تومان غیر نقدی و همچنین ۷۲ میلیون تومان هم در قالب دلنوشته هایی با مفهوم آرزوی ایتام بود که توسط خیران برآورده شد .

در این همایش ۳۰ نفر از نیکوکاران حمایت ایتام و فرزندان محسنین را به عهده گرفتند و تعدادی هم متعهد شدند که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تا پایان سال جاری برای کمک به ایتام و محسنین اهداء خواهند کرد.

در حال حاضر سه هزار و ۵۳۶ یتیم با ۱۵ هزار و ۱۸۱ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند و ۶ هزار و ۵۳۰ حامی هم از چهار هزار و ۵۴۳ فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.

در ۹ ‌ماهه سال جاری بیش از ۲۱ میلیارد تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده که نسبت به سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد داشته است .

شایسته ذکر است نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد ۸۸۷۷۰۱۳# ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.