تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398 - 13:16
کد خبر : 52050

بائوج لاهوتی: مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه جلوه‌ای از حضور در مراسم تشییع شهید سلیمانی خواهد بود

بائوج لاهوتی: مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه جلوه‌ای از حضور در مراسم تشییع شهید سلیمانی خواهد بود

جارستان: نماینده مردم لنگرود در مجلس ضمن اعلام خبر تأیید صلاحیت خود برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از مردم خواست حضوری بسیار پرشور و باشکوه در انتخابات داشته باشند. مهرداد بائوج لاهوتی مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب ها در

جارستان: نماینده مردم لنگرود در مجلس ضمن اعلام خبر تأیید صلاحیت خود برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از مردم خواست حضوری بسیار پرشور و باشکوه در انتخابات داشته باشند.
مهرداد بائوج لاهوتی
مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب ها در سراسر دنیا و تاریخ متفاوت است، گفت: تغییر حکومت در کشورهای دیگر به این شکل است که قدرتی تلاش می کند جایگزین قدرت دیگری شود اما انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و با حضور مردم صورت گرفت و به سمت مردمسالاری دینی رفتیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مردم همواره از نظام حمایت کرده اند و در سختی های انقلاب نیز همیشه در صحنه بودند که نمونه پایانی آن حضور پرشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سلیمانی بود که انسجامی را در کشور به وجود آورد و پیام بسیار مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب به همراه داشت.

وی ادامه داد: شاید مردم با مشکلات صنفی، اقتصادی و معیشتی درگیر بوده و برخی اعتراض به بعضی موارد داشته باشند اما همواره نظام و رهبر خود را دوست دارند لذا این مشارکت در انتخابات اسفندماه مجلس نیز صورت می گیرد و جلوه خروشانی از حضور مردم را شاهد خواهیم بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان از تأیید صلاحیت خود برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: از مردم حوزه انتخابیه خود و استان گیلان می خواهم با مشارکتی بسیار پرشور و بیش از گذشته در صحنه حضور پیدا کنند و افتخار دیگری برای کشورمان رقم بزنند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.