تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 11:46
کد خبر : 52010

فراخوان جمع آوری کمک مردم گیلان برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان

فراخوان جمع آوری کمک مردم گیلان برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان

جارستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد. مهدی ولی پور غروب روز سه شنبه در این باره گفت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان و شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که موجب زیر

جارستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مهدی ولی پور غروب روز سه شنبه در این باره گفت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان و شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که موجب زیر آب رفتن بسیاری از شهرستان‌های این استان به ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان شده، تعداد زیادی از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

وی با شاره به فراخوان کمک جمعیت هلال احمر گیلان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و شیوه کمک رسانی افزود: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌ دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر استان در نظر دارد تا نسبت به جمع‌ آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، سازمان های مرتبط و مردم نوعدوست گیلان برای هموطنان در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

وی درباره نحوه کمک های نقدی مردم نوعدوست گیلان اظهار داشت: مردم برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌ های کشور یا کد دستوری #١١٢* و یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند.

ولی پور بیان داشت: برای اهداء کمک های غیرنقدی نیز مردم استان می توانند به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های سراسر گیلان مراجعه کنند.

وی اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی عنوان و اظهار کرد مردم می توانند برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهداء کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: به دلیل عدم امکان ارسال اقلام و پوشاک دست دوم به مناطق آسیب دیده ناشی از سیل ، از تحویل این اقلام به جمعیت هلال احمر خودداری شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.