تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 20:21
کد خبر : 51975

هشت تولید کننده برتر کشوری بخش کشاورزی گیلان تجلیل شدند

هشت تولید کننده برتر کشوری بخش کشاورزی گیلان تجلیل شدند

جارستان: رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: هشت نفر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی، به عنوان برتر کشوری انتخاب شدند. علی درجانی روز سه شنبه در این باره افزود : از این تعداد ، سه نفر در بخش شیلات، ۲ نفر در بخش

جارستان: رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: هشت نفر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی، به عنوان برتر کشوری انتخاب شدند.

علی درجانی روز سه شنبه در این باره افزود : از این تعداد ، سه نفر در بخش شیلات، ۲ نفر در بخش دامی و در هر یک از بخش های زراعی ، باغی و منابع طبیعی نیز هر کدام یک نفر نمونه کشوری شدند.

وی اظهار داشت : احمد بابازاده تولیدکننده برتر در بخش صنوبرکاری، رسول علی نژاد در حوزه تولید ماهیان خاویاری، حمیدرضا بابایی پور در بخش پره صیادی، احمد جوادی در تولید ماهیان گرم آبی، علی زهدی به عنوان برنجکار نمونه ، کریم نوید در تولید مرغ مادر، مجتبی رسولی در بخش زنجیره تولید مرغ و مازیار نواجاری تولید کننده برتر چای در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: از استان در مجموع ۲۸ نفر در رشته های مختلف از استان معرفی شده بودند که هشت نفر آنان نمونه کشوری شدند.

وی افزود : تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان گیلان امروز در مراسمی در تهران با حضور رئیس جمهوری ، وزیر جهاد کشاورزی و جمعی دیگر از مسئولان به همراه سایر تولیدکنندگان برتر استان های دیگر تجلیل شدند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.