تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 19:29
کد خبر : 51944

نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۶۶۹ مدرسه گیلان به اجرا در آمد

نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۶۶۹ مدرسه گیلان به اجرا در آمد

جارستان: معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ( نماد) در ۶۶۹ شهرستان استان در حال اجراست. جمیل غریب روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح نماد در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ برای سومین سال در استان گیلان اظهار داشت : طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان

جارستان: معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ( نماد) در ۶۶۹ شهرستان استان در حال اجراست.

جمیل غریب روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح نماد در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ برای سومین سال در استان گیلان اظهار داشت : طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ در ۱۲ مدرسه شهرستان شفت و ناحیه یک رشت اجرا شد.

وی با بیان این که طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در دومین سال اجرا در سال تحصیلی گذشته ۹۸ – ۹۷ در ۱۲۸ واحد آموزشی شفت، ناحیه یک و تمام مدارس دولتی لنگرود اجرا شد، افزود : امسال نیز این طرح در ۶۶۹ مدرسه در ناحیه یک و دو رشت، آستارا، تالش، صومعه سرا، شفت، بندرانزلی، سیاهکل، رودبنه و لنگرود به اجرا درآمد.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با رویکرد توانمندسازی مدرسه محوری از طریق گسترش آموزش های رشد مدار در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر، آسیب های اجتماعی و بزهکاری به اجرا درآمد.

وی کاهش عوامل مخاطره آمیز دانش آموزان در مدرسه و خانواده را اهداف نهایی طرح نماد عنوان و اضافه کرد: در اجرای این طرح دانش آموزان آسیب پذیر و آسیب دیده شناسایی و مداخلات لازم انجام می شود.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: در اجرای این طرح، ۱۳ نهاد و سازمان از جمله دادگستری، بهزیستی، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.