تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 19:25
کد خبر : 51941

طلسم شکسته شد، پیروزی سپیدرود رشت برابر نود ارومیه

طلسم شکسته شد، پیروزی سپیدرود رشت برابر نود ارومیه

جارستان: در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت با طلسم شکنی، برابر نود ارومیه به برتری رسید. تیم سپیدرود رشتعصر دوشنبه در این دیدار از هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، پس از هشت شکست متوالی مقابل تیم نود ارومیه طلسم شکنی کرد و با نتیجه یک

جارستان: در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت با طلسم شکنی، برابر نود ارومیه به برتری رسید.

تیم سپیدرود رشتعصر دوشنبه در این دیدار از هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، پس از هشت شکست متوالی مقابل تیم نود ارومیه طلسم شکنی کرد و با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم به برتری رسید.

این مسابقه، از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، در یک هوای سرد و بارانی و در حضور بیش از یکهزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار، تیم سپیدرود از ابتدای مسابقه ، بر بازی تسلط یافت و با توجه به شرایط میزبانی و حمایت طرفدارانش ، حملات متعددی را انجام داد تا اینکه در دقیقه ۴۰ جواد آقایی پور بازیکن این تیم با یک ضربه دقیق و محکم تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه هر دو تیم فرصت برای گلزنی داشتند اما در نهایت هیچ یک از موقعیت های سپیدرود و نود ارومیه در این نیمه به گل تبدیل نشد تا در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.

قضاوت این دیدار را ، میثم حیدری با کمک های حمید نادری و بهمن عبداللهی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه، عبدالصمد احمدی و محمد زینالی از تیم نود ارومیه ، جواد آقایی پور ، نوید حیدری ، هومن ربیع زاده و محمد خمیسی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

همچنین پیمان پورصادقی و محمد زینالی از تیم نود ارومیه و نوید حیدری از تیم سپیدرود رشت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند، یحیی بهاری سرپرست تیم نود ارومیه، علی بهارمست سرپرست و رضا نیک نظر کمک مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز توسط داور این دیدار اخراج شدند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب بهنام لایقی فر، مهیار نوری، محمود خمیسی، جواد آقایی پور، نوید حیدری، یاسر حاتم زاده، حسام یعقوبی ( سید محمد اسلامی)، آرین نصیری نژاد، ماهان سروی، هومن ربیع زاده و میلاد احمدی و با سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف تیم نود ارومیه رفت.

همچنین تیم نود ارومیه با ترکیب عبدالصمد احمدی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، وحید نعمتی، داوود شاهواروقی، محمد زینالی، فرشاد اسدی ( سعید بحرکاظمی)، علی رضا قاسمی (مهدی محمدی)، پیمان پورصادقی، امید رضایی و با سرمربیگری وحید بیاتلو رو در روی تیم سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، نود ارومیه با کسب ۳۵ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.