تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 13:40
کد خبر : 51847

در۹ماهه سال جاری محقق شد؛ کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری /همکاری ۲۱ هزار خیر با مراکز نیکوکاری استان

در۹ماهه سال جاری محقق شد؛ کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری /همکاری ۲۱ هزار خیر با مراکز نیکوکاری استان

جارستان: مردم نوع دوست گیلان در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۶۰۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان در قالب نقد ، کالا و خدمات برای کمک به نیازمندان و ایتام به مراکز نیکوکاری سراسر استان کمک کرده اند. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک های

جارستان: مردم نوع دوست گیلان در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۶۰۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان در قالب نقد ، کالا و خدمات برای کمک به نیازمندان و ایتام به مراکز نیکوکاری سراسر استان کمک کرده اند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک های مادی و معنوی نیکوکاران برای حل مشکلات محرومان گفت : ارائه خدمات از طریق مراکز نیکوکاری از پراکنده‌کاری جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای رفع نیازهای محرومان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۳۶ مرکز نیکوکاری در سراسر گیلان راه اندازی شده است افزود : مراکز نیکوکاری باهدف واگذاری امور خیریه به مردم، سرعت بخشیدن رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در محله‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل‌ارائه به نیازمندان ایجاد و راه‌اندازی شده‌اند.

اهرابی کمک های خیران و مردم نوع دوست گیلان به مراکز نیکوکاری را در ۹ ماهه سال جاری۱۰ میلیارد و ۶۰۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد : این کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیر نقدی و ارائه خدمات بوده است .

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه کمک‌های مردم به مراکز نیکوکاری یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان به‌صورت غیر نقدی بوده است خاطرنشان کرد : سه میلیارد و ۲۴۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان هم در قالب ارائه خدمات به نیازمندان از سوی خیران کمک شده است.

وی ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و موردی به نیازمندان را از جمله خدماتی عنوان کرد که علاوه بر کمک های نقدی و کالا در مراکز نیکوکاری به محرومان ارائه می شود.

لازم به ذکر است هم اکنون ۲۱ هزار و ۳۶۵ نفر از نیکوکاران در بخش های مختلف با مراکز نیکوکاری همکاری می کنند که هزار و ۳۶۴ نفر به صورت امدادیار افتخاری ، ۵۵۸ نفر حامی ایتام و فرزندان محسنین ، ۹۳ نفر خادمیار رضوی ، ۵ هزار و ۷۴ نفر خیر موردی ، ۱۳ هزار و ۳۳۶ نفر مشترک صدقات و ۲۴۰ نفر هم مؤدیان زکات هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.