تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 11:13
کد خبر : 51811

سردار شهید قاسم سلیمانی حاصل گام اول انقلاب بود

سردار شهید قاسم سلیمانی حاصل گام اول انقلاب بود

جارستان: امام جمعه بندرانزلی در آیین بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در سالن شهدای شهرستان لاهیجان گفت: سلیمانی حاصل گام اول انقلاب و پیروی از خط امام بود. حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به اینکه امروز در مسیر گام دوم انقلاب قرار داریم افزود :حتما سلیمانی های زیادی در گام دوم

جارستان: امام جمعه بندرانزلی در آیین بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در سالن شهدای شهرستان لاهیجان گفت: سلیمانی حاصل گام اول انقلاب و پیروی از خط امام بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به اینکه امروز در مسیر گام دوم انقلاب قرار داریم افزود :حتما سلیمانی های زیادی در گام دوم انقلاب مان تربیت و تحویل جهان اسلام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری تنها راه پیروزی و اقتدار کشور است افزود:در بحث برجام و مذاکره با دشمنان از همان اول رهبری موضع خودشان را مشخص و مخالف بودند و الان معلوم شد به حق هم مخالفت داشتند و دشمن اهل مذاکره و گفت و گو نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بندر انزلی در جمع مردم لاهیجان گفت: امروز دشمن با نادانی با این جنایتی که مرتکب شد باعث وحدت بیشتر ملت ما و حتی ملت های مسلمان منطقه شد و در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی مردم از همه گروه ها و سلایق و طرز تفکر آمده بودند و وحدت خود را به رخ آمریکای جنایتکار کشیدند.

وی تصریح کرد هرجا که دشمن اعم از فتنه ۸۸ تا ۹۸ خواسته به انقلاب و کشور ضربه بزند ملت ما جلوی آن ایستاده و از آرمان های انقلاب و شهیدان دفاع کرده است .

گفت: دشمن با تمام توان خود در حال تبلیغ بر ضد انقلاب و ارزش های آن است و همواره تمام سعی خود را در جهت نابودی دستاورد های انقلاب و به چالش کشیدن آن انجام داده است ولی ملت ما در مقابل آنها ایستاده و اجازه نداده و نمی دهد که خون شهیدان مان پایمال شود.

حجت الاسلام شمس الدین به حمله نیروهای سپاه به پایگاه آمریکا در عراق هم اشاره کرد و افزود این فقط یک سیلی بود و انتقامی سخت تر از این در راه خواهد بود و به زودی شاهد برچیده شدن بساط آمریکای جنایتکار از منطقه خاورمیانه خواهیم بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.