تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 17:48
کد خبر : 51793

رشد ۹.۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای گیلان در لایحه بودجه ۹۹

رشد ۹.۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای گیلان در لایحه بودجه ۹۹

جارستان: معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از رشد ۹.۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای در لایحه بودجه ۹۹ خبر داد. روزبه رحمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دولت در زمان مقرر و قبل از سررسیدی که در قانون مشخص شده

جارستان: معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از رشد ۹.۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای در لایحه بودجه ۹۹ خبر داد.

روزبه رحمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دولت در زمان مقرر و قبل از سررسیدی که در قانون مشخص شده بود، لایحه بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، افزود : در این لایحه هم مانند سال های قبل وضعیت اعتبارات استان به گونه ای است که از میانگین استان های دیگر وضعیت بهتری دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن گیلان در بین ۱۳ استان اول کشور در خصوص میزان اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی خاطرنشان کرد : در سال آینده اعتبارات هزینه ای محیط زیست ملی خواهد شد.

وی با اشاره به رشد ۹.۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای در لایحه بودجه سال آینده کشور گفت: باید تلاش کنیم ارقامی که در لایحه بودجه برای استان گیلان وجود دارد را به کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ارتقاء دهیم.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خاطرنشان کرد: گیلان در لایحه بودجه ۹۹ از بهره مندی نسبتاً خوبی در مقایسه با اکثر استان ها برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار ظرفیت در قانون بودجه سنواتی وجود دارد تا دستگاه های استان با بهره مندی از آن در توسعه گیلان قدم موثرتری بردارند، گفت: در قانون بودجه سال ۹۷ از مجموع اعتبارات قابل استفاده استان ۹۱۶ میلیارد تومان توسط دستگاه های اجرایی محلی برای پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای جذب شده است که می تواند در سال های آینده با افزایش دریافتی یاد شده فعالیت های زیربنایی در استان را افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳ دستگاه اجرایی استان از تبصره ها، ۹ دستگاه اجرایی از ردیف های متفرقه، ۱۶ دستگاه از طرح های مصوب استانی و ۱۰ دستگاه نیز از طرح های ملی ویژه جذب اعتبار داشته اند که امید است در سال های آتی از این منابع اعتبارات بیشتری جذب شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.