تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 17:46
کد خبر : 51790

شهید سلیمانی نماد عینی و عملی ارزش ها و آرمان های بزرگ یک ملت است

شهید سلیمانی نماد عینی و عملی ارزش ها و آرمان های بزرگ یک ملت است

جارستان: مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد ارزش ها و آرمان ها یبک ملت بزرگ و مقتدر است. سردار حمیدرضا مقدم فر روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ و مردمی سلیمانی ها در پیاده راه فرهنگی رشت “میدان شهدای ذهاب” با بیان اینکه مقام معظم

جارستان: مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد ارزش ها و آرمان ها یبک ملت بزرگ و مقتدر است.

سردار حمیدرضا مقدم فر روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ و مردمی سلیمانی ها در پیاده راه فرهنگی رشت “میدان شهدای ذهاب” با بیان اینکه مقام معظم رهبری بهترین تعریف را روز گذشته از سردار حاج قاسم سلیمانی داشتند، افزود : بیان رهبر معظم انقلاب در مورد سردار سرافراز ملت بسیار زیبا و عینی بود چنانکه فرمودند”رفیق خوب من ، حاج قاسم هم شجاع بود هم با تدبیر، برخی شجاع هستند، تدبیر ندارند، برخی تدبیر دارند و شجاعت ندارند، او بر مسایل نظامی مسلط بوده و در کنار نظامی گری حدود شرعی را مراقبت می کرد”.

وی با اشاره به اینکه امروز برای افکار عمومی دنیا این سئوال ایجاد شده که چه چیزی در شهید حاج قاسم سلیمانی وجود داشت که اینگونه میلیون ها دل را متوجه خود کرده است، اظهار داشت: به بیان رهبرمعظم انقلاب اخلاص شهید قاسم سلیمانی موجب شده که همه دل ها متوجه او و فداکاری هایش شوند و این سردار بزرگ اسوه مقاومت فقط خدا را می دید و از غیرخدا دل کنده بود.

مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روایت شده که ” هر که برای خدا باشد، خدا برای اوست”، خاطر نشان کرد: خداوند برای حاج قاسم بودن، حضور مردم و توجه قلوب به او را در داخل و خارج نشان داد.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: خیلی ها سعی کردند که حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی تک بعدی معرفی کنند و به گونه ای او را مصادره نمایند، اما شهید سلیمانی فرمانده نظامی ، انسان عارف، سالک ، عالم بود، او نه حوزوی بود و نه دانشگاهی اما دانشگاه را در دفاع مقدس و در دفاع از حرم طی کرده بود و دنیایی از علم و معرفت بود.

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی تک بعدی نبود که برخی تصور کنند او تنها آدم رزمنده و جهادی بوده و کاری به کشور و سیاست نداشت، اظهار داشت : این حرف ها ظلم به سردار سلیمانی است، او در کنار نظامی بودن، سالک، عالم و عارف ، پدری و همسری مهربان بود، دیپلمات و در حوزه سیاست داخلی و خارجی صاحب نظر و ایده پرداز بود.

مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شاخصه اصلی حاج قاسم ولایت مداری او بود، آنگونه که در کلیپی که از او پخش شده، شش بار قسم می خورد که “به والله به والله.. اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید، از مقام معظم رهبری تبعیت کنید”.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم افرادی را که طرفدار ولایت هستند، بیان ولایت فقیه را قبول دارند اما در حوزه عمل که باید سر بگذارند، تامل می کنند، حال آنکه حاج قاسم سلیمانی در حوزه نظر و فکر تابع محض ولایت فقیه بود.

مقدم فر بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قفس جناح ها و احزاب نمی گنجید، مانند همه سرداران سپاه با تاسی از مقام معظم رهبری، حزب گرا و در داخل هیچ جریان فکری نبود، ضد فتنه گر بود، تحلیل داشت، حال چرا برخی امروز می خواهند ایشان را تک بعدی معرفی کنند؟

مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یتیمان را نیز رسیدگی می کرد، خاطر نشان کرد: او فقط حافظ مدافع حرم نبود، بلکه او اهل خیر و معرفت و مطالعه بود.

سردار سلیمانی؛ ۲۲ سال برنامه های آمریکا را به هم ریخت

مقدم فر در ادامه سخنانش در اجتماع بزرگ و مردمی سلیمانی های رشت در زمینه اینکه چرا سردار سلیمانی مورد هدف قرار گرفت و ترور شد، گفت : رئیس جمهوری احمق آمریکا رسما اعلام کرد ترور را به دستور او انجام دادند، در واقع این شهید ۲۲ سال برنامه های آمریکا، رژیم اشتغالگر قدس و اسرائیل را در منطقه به هم ریخت و همه توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل دنبال امنیت خود است و سوراخ موش می خرد، ادامه داد: به غزه حمله کردند، اما حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که در کشورهای عربی، اسرائیل به ذلت افتاد، در غزه جنبش سنگ به جنبش موشک تبدیل شد در یک روز ۶۵۰ موشک بر سر تل آویو و.. فرود آمد که در واقع حاج قاسم سلیمانی فناوری موشک را به آن جا برد و کمک کرد.

مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح جنگ ۲۲ روزه اسرائیل در غزه، جنگ ۳۳ روزه در لبنان و .. خاطر نشان کرد : داعشی ها را طراحی کردند، تا چهره ای از اسلام درست کنند که کسی طرفدارش نباشد.

وی با اشاره به جنگ در سوریه و اشغال بیش از ۸۵ ،۹۰ درصدی این کشور اضافه کرد : بسیاری از مسئولان و نظامیان به حاج قاسم سلیمانی می گفتند کار سوریه تمام است ، چرا وقت می گذاری؟ اما سردار شهید سلیمانی پاسخ داد “رهبر و مولای من فرمود که بروید، کمک کنید و سوریه را آزاد نمایید، پیروزید “، اینگونه هم شد سردار سلیمانی رفت و پیروزی را نیز در سوریه رقم زد.

مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا به دریوزگی و گدایی افتاده و قدرتی ندارد، خاطر نشان کرد: قدرت دست ایران و حاج قاسم است.

وی ادامه داد : دشمن بارها بارها در این چند سال قصد به شهادت رساندن حاج قاسم را داشت اما جرات آن را نداشتند اما حماقت ترامپ هم برای این تحلیل غلط بود، او با توجه به حوادث آبان ماه در ایران تصور کرد که اکنون اگر حاج قاسم را ترور کنند، اتفاقی نمی افتد، کار مقاومت ایران و عراق تمام می شود و اینک در درون آمریکا اعم از دموکرات ها، جمهوری خواهان و هم حزب های ترامپ می گویند او با این کار حماقت کرد.

وی شهادت حاج قاسم سلیمانی را عامل نزدیکی دل ها دانست .

آمریکایی ها تحقیر شدند

مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سیلی سپاه پاسداران به آمریکایی ها در جریان حمله موشکی به یکی از بزرگترین پایگاه آنها در عراق بیان داشت: “آمریکایی ها خیلی سعی کردند که این حمله خفیف و کوچک نشان دهند اما سیلی سختی بود و آنها تحقیر شدند زیرا برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم کشوری اراده و رسما اعلام می کند من تو گوش آمریکا می زنم و یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکا در عراق را نابود کند.”

وی با بیان اینکه امروز هیمنه ، حیثیت و آبرو آمریکایی ها از بین رفته و وحشت زده هستند،خاطرنشان کرد:این اقدام فقط یک سیلی بود، انتقام این است که آرزوی حاج قاسم محقق شود و آمریکایی ها از منطقه بروند و نفس اسرائیل قطع شود.

وی اظهار داشت : وجه رسمی انتقام این سیلی سختی است که به آنان رسما اعلام و زده شده، اما وجه غیررسمی این انتقام آن است که سید حسن نصرالله گفت “حاج قاسم متعلق به ایران نیست، بلکه برای تمام جبهه مقاومت است و انتقامش وظیفه همه ما در سوریه، لبنان و یمن و.. است”بنابراین وجه دوم انتقام غیر رسمی و آتش به اختیار برای آنهاست به ما ارتباطی ندارد.

مقدم فر تصریح کرد: ما از هیچ کس نمی ترسیم، اگر آنها خلاف میل ما رفتار کنند همانطوری که فرمانده سپاه گفتند، آن جایی را که علاقه دارند، می زنیم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه وظیفه ما تنها سینه زدن و اشک ریختن نیست بلکه به فرموده رهبری باید دشمن شناس باشیم و نفرت آمریکا و اسرائیل را در سینه نگه داریم، اضافه کرد: امروز بالاترین نقشه دشمن ایجاد تردید و ناامیدی در مردم و خلل در عزم و اراده آنان است، امروز وظیفه ما شناخت دشمن و شیوه او است.

تجمع بزرگ و مردمی سلیمانی امروز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در پیاده راه فرهنگی “میدان شهدای ذهاب” رشت برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.