تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 11:21
کد خبر : 51773

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در دیدار با کارکنان هسته گزینش صنعت گاز: انتخاب معیارهای درست و شایسته و بهره مندی از روش های علمی در ارزیابی نفرات

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در دیدار با کارکنان هسته گزینش صنعت گاز: انتخاب معیارهای درست و شایسته و بهره مندی از روش های علمی در ارزیابی نفرات

جارستان: به مناسبت ۱۵ دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ه) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درخصوص تشکیل گزینش، رئیس و کارکنان هسته گزینش صنعت گاز کشور با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در این دیدار صمیمی حسن منتظر تربتی معاون

جارستان: به مناسبت ۱۵ دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ه) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درخصوص تشکیل گزینش، رئیس و کارکنان هسته گزینش صنعت گاز کشور با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در این دیدار صمیمی حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت در امور گاز ضمن اظهار رضایت از عملکرد کارکنان گزینش صنعت گاز، اظهار کرد: اگر گزینش خوب عمل کند سازمان روبه جلو حرکت خواهد کرد، در غیر این صورت موفق نخواهد بود.

وی افزود: گزینش در کشورهای دیگر با ملاک ها و معیارهای خود وجود دارد ولی در کشور ما بر اساس ملاک های اعتقادی، دینی و اخلاقی که بسیار حائز اهمیت هستند عمل می شود.

این مقام مسئول در ادامه پایبند بودن به اصول اخلاقی را یکی از ویژگی های مهم کارکنان گزینش برشمرد و گفت: انتخاب معیارهای درست و شایسته و بهره مندی از روش های علمی من جمله روانشناسی می تواند در ارزیابی نفرات موثرتر باشد.

تربتی اذعان کرد: کار گزینش از ظرافت خاصی برخوردار است و گزینشگران با اطلاعات محرمانه همکاران سروکار دارند که باید در حفظ و حراست این اطلاعات کوشا باشند .

بررسی و اعلام رای بیش از ۵ هزار پرونده در سال گذشته

همچنین در ابتدای این دیدار یدالله رحمانی رئیس هسته گزینش شرکت ملی گاز ایران ضمن گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه گزینش، خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۵ هزار پرونده مورد بررسی و اعلام رای قرار گرفت و در سال جاری نیز تاکنون بیش از ۱۶۰۰ پرونده مورد بررسی و صدور رای قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار عملکرد هسته گزینش مربوط به نیروهای قراردادی ، پیمانکاری شرکت های گاز استانی ، پالایشی و مناطق انتقال است که از سوی همکاران این مجموعه در حال انجام است.

رحمانی در پایان سخنان خود از همه همکاران که گزینش را در اجرای ماموریت ها همراهی می کنند تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است هسته گزینش شرکت ملی گاز ایران در قالب یکی از هسته های تابعه وزارت نفت حسب قانون زیر نظر بالاترین مقام دستگاه ( مدیرعامل ) و بعنوان واحد مستقل ستادی در جهت انتخاب نیروهای شایسته و کارآمد منطبق بامعیارها و ملاک های گزینش کشور و بعنوان بازوئی برای مدیریت ها به منظور نیل به اهداف سازمانی، ماموریت ها وظایف محوله قانونی شرکت ملی گاز ایفای نقش کرده است و با توجه به گستردگی فعالیت ها، عملیات و خدمت رسانی این شرکت با اعزام همکاران این اداره به اقصی نقاط کشور نسبت به انجام عملیات گزینش اقدام کرده و به فضل خدا و با مساعدت و همیاری مدیریت کلان شرکت و مدیران محترم و همت همکاران گزینشگر با توجه به عملیات سنگین جذب نیرو که متناسب با توسعه فعالیت ها تداوم نیز دارد این مهم در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.