تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 11:02
کد خبر : 51766

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: گزینش مسئولیتی خطیر و دارای فرایندی با حساسیت بالا است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: گزینش مسئولیتی خطیر و دارای فرایندی با حساسیت بالا است

جارستان: به مناسبت گرامیداشت روز گزینش از همکاران فعال در این عرصه طی مراسمی قدردانی شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به مناسبت گرامیداشت ۱۵ دی ماه روز هسته گزینش ، طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاون اداری مالی تامین اجتماعی گیلان از همکاران فعال

جارستان: به مناسبت گرامیداشت روز گزینش از همکاران فعال در این عرصه طی مراسمی قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به مناسبت گرامیداشت ۱۵ دی ماه روز هسته گزینش ، طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاون اداری مالی تامین اجتماعی گیلان از همکاران فعال در این حوزه تجلیل گردید.

اصغر دهقان مقدم نماینده هسته گزینش سازمان در گیلان در این مراسم با قدردانی از حمایتهای تیم مدیریتی و همکاری های صورت گرفته در زمینه فرایندهای کاری این عرصه ، از مستقل گردیدن گزینش حوزه بیمه ای تامین اجتماعی استان در برنامه های اجرایی خبر داده و اظهار داشت : کار در این بخش دارای مسئولیتی سنگین میباشد که با توکل به خدا و همراهی سایر عزیزان در حال انجام میباشد.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این مراسم کار هسته گزینش را بسیار حساس برشمرده و اذعان داشت : تعارف ، ترحم ، بدبینی ، توصیه ، سخت گیری افراطی و … در این حوزه منجر به از بین بردن حقوق فردی و بعضاً جمعی گردیده و میتواند سبب زیانی طولانی مدت در محیط کار شود.

مدیرکل تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت دقت و حساسیت در این کار افزود : فعالان این عرصه در استانها در کنار وظایف تشکیلاتی و شغلی خود ، این امر خطیر را عهده دار میباشند که تلاش و زحمات آنها قابل ستایش بوده و در این مناسبت در قالبی نمادین فقط قادر خواهیم بود گوشه ای از زحمات آنها با قدردان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.