تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 11:00
کد خبر : 51734

عنایتی: دو تیم بازی تماشاگرپسندی به نمایش گذاشتند

عنایتی: دو تیم بازی تماشاگرپسندی به نمایش گذاشتند

جارستان: سرمربی تیم سرخ پوشان پاکدشت گفت:دو تیم ملوان بندر انزلی و سرخ پوشان پاکدشت بازی تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند. غلامرضا عنایتی غروب سه شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: دوتیم موقعیت های بیشماری خلق کردند و از بازی بازیکنانم و کسب یک امتیاز این بازی

جارستان: سرمربی تیم سرخ پوشان پاکدشت گفت:دو تیم ملوان بندر انزلی و سرخ پوشان پاکدشت بازی تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند.

غلامرضا عنایتی غروب سه شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: دوتیم موقعیت های بیشماری خلق کردند و از بازی بازیکنانم و کسب یک امتیاز این بازی راضی هستم.

وی افزود: تیم ملوان بندر انزلی با وجود مشکلات بسیار هواداران بیشماری دارد که ۹۰ دقیقه این تیم پر افتخار را تشویق کردند.

عنایتی تاکید کرد :به دلیل شرایط بد زمین بازی، بازیکنانم نتوانستند عملکرد خوب نیمه نخست را تکرار کنند.

عنایتی تصریح کرد:مسؤولان باید به دنبال احیای تیم‌های ریشه‌دار باشند و این تیم‌ها را به هواداران واگذار کنند.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته هیجدهم این دوره از رقابت ها دو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و سرخ‌پوشان پاکدشت در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتندکه در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ملوان بندرانزلی با کسب این نتیجه تساوی و با ۱۷ امتیاز از ۱۸ بازی و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده پانزدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت و تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت نیز با ۲۰ امتیاز از همین تعداد بازی رده دوازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد . تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته نوزدهم روز دوشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۴ میهمان تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان است و سرخپوشان پاکدشت در همین روز و ساعت میزبان تیم فوتبال داماش گیلان است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.