تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 10:55
کد خبر : 51732

حضور دو وزنه بردار گیلانی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور

حضور دو وزنه بردار گیلانی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور

جارستان: تیم وزنه برداری گیلان با دو ورزشکار در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یافت. رئیس هیات وزنه برداری گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: محمد نیری و محمد اصغرنژاد دو وزنه بردار شایسته گیلانی در قالب تیم وزنه برداری این استان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور در اهواز حضور یافته اند. اصغر ابراهیمی

جارستان: تیم وزنه برداری گیلان با دو ورزشکار در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یافت.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: محمد نیری و محمد اصغرنژاد دو وزنه بردار شایسته گیلانی در قالب تیم وزنه برداری این استان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور در اهواز حضور یافته اند.

اصغر ابراهیمی افزود: رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از امروز چهارشنبه با حضور بیش از ۲۰۰ وزنه بردار از استان های مختلف کشور در اهواز آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: البته این رقابت ها با رکورد ورودی برای وزنه برداران انجام می شود و به همین دلیل وزنه برداران گیلانی که شانس کسب مدال را داشتند در این دوره از مسبابقات حضور یافتند.

وی بیان کرد: با توجه به این امر محمد اصغرنژاد در وزن ۵۶ کیلوگرم و محمد نیری در وزن ۸۱ کیلوگرم از گیلان در این رقابت ها حضور یافته و به مصاف رقبای خود می روند و امیدواریم که هر دو وزنه بردار موفق به کسب مقام شایسته ای شوند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان خاطرنشان کرد: همچنین حسین پورشعبان به عنوان مربی و سرپرست، تیم وزنه برداری گیلان را در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور هدایت می کند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.