تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 10:10
کد خبر : 51722

مدعیان دفاع از آزادی بیان، تاب تصویر سردارسلیمانی را هم ندارند

مدعیان دفاع از آزادی بیان، تاب تصویر سردارسلیمانی را هم ندارند

جارستان: جمشید رسایی: اقدام انتقامی ایران باید متناسب با جسارت صورت گرفته باشد. دبیر انجمن اسلامی مهندسان گیلان معتقد است که اگر اقدام انتقامی مناسبی انجام شود، آمریکا، ترامپ و ایادی منطقه‌ای او جرأت انجام حرکت دیگری را نخواهند داشت. جمشید رسایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیر تشکیلات گیلان انجمن اسلامی مهندسان ایران، در گفت‌وگو

جارستان: جمشید رسایی: اقدام انتقامی ایران باید متناسب با جسارت صورت گرفته باشد.

دبیر انجمن اسلامی مهندسان گیلان معتقد است که اگر اقدام انتقامی مناسبی انجام شود، آمریکا، ترامپ و ایادی منطقه‌ای او جرأت انجام حرکت دیگری را نخواهند داشت.
جمشید رسایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیر تشکیلات گیلان انجمن اسلامی مهندسان ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار رُوار، ضمن عرض تسلیت مجدد به ملت‌های منطقه، خصوصا مردم ایران، پیرامون ترور ددمنشانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: ترامپ اشتباه بزرگی کرده و باید خسارت این اشتباه را بپردازد.
وی افزود: ملت‌های منطقه و مردم ایران در این چند روز خواستار انتقامی سخت و برخوردی کوبنده و عبرت‌آموز با آمران و عاملان این ترور بزدلانه هستند.
دبیر انجمن اسلامی مهندسان گیلان با اشاره به این‌که اقدام انتقامی باید متناسب با جسارت صورت گرفته باشد، گفت: اگر اقدام انتقامی مناسبی انجام شود، آمریکا و ترامپ و ایادی منطقه‌ای او جرأت انجام حرکت دیگری را نخواهند داشت. اما تصمیم نهایی با فرماندهی معزز کل قواست که این اقدام چه زمانی و در چه شکل و ابعادی انجام شود.
وی در ادامه گفت: آمریکا و ترامپ در این چند روز فهمیدند که با شهادت شهید سلیمانی و یارانش، نه تنها قدرت اثرگذاری این شهدا کم نشد بلکه اثرگذاری و قدرت نفوذشان در منطقه گسترده‌تر و عمیق‌تر شده و انشاالله در آینده ای نزدیک به لحاظ این نفوذ و تاثیرگذاری طومار آمریکا و هم پیمانان زبونش در هم پیچیده خواهد شد.
رسایی تاکید کرد مهمترین نکته در این مقطع زمانی توجه به موضوع وحدت است وی گفت همه جناحهای سیاسی و اقشار مختلف مردم باید از هرگونه اظهار نظر تحریک کننده و تفرقه انگیز خودداری کنند و با پیروی از رهنمودهای رهبری اوج وحدت ملت را در شرایط حساس کنونی نشان دهند .
رسایی در پاسخ به پرسشی پیرامون دلایل حذف یکی از اینستاپست‌هایش از سوی مدیران شبکه اینستاگرام گفت: مدعیان دفاع از آزادی بیان، تاب تصویر سردارسلیمانی را هم ندارند؛ در حالی که ترامپ هر روز از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، برخلاف عرف و موازین حقوق بین‌الملل، تهدیدات جدید و جدی علیه ملت‌های آزاده و مستقل جهان مطرح می‌کند، گردانندگان شبکه اینستاگرام تحمل یک پست با مضمون گرامیداشت شهید سلیمانی را ندارد؛ چهره‌ای که اگر نبود، امروز داعش -که آمریکا در پیدایش آن موثر و مقصر بوده- آسایش آنها را هم سلب کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.