تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 20:38
کد خبر : 51718

ششمین آزمون آموزش مکاتبه غیرحضوری دهیاران گیلان برگزار می شود

ششمین آزمون آموزش مکاتبه غیرحضوری دهیاران گیلان برگزار می شود

جارستان: منظور ارتقاء سطح دانش علمی و شغلی دهیاران گیلان ، ششمین دوره آزمون آموزش مکاتبه ای غیر حضوری دهیاران ، جمعه بیستم دیماه جاری برگزار می شود . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ یاور پیرعلایی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در تشریح این خبر گفت: آزمون آموزش مکاتبه ای

جارستان: منظور ارتقاء سطح دانش علمی و شغلی دهیاران گیلان ، ششمین دوره آزمون آموزش مکاتبه ای غیر حضوری دهیاران ، جمعه بیستم دیماه جاری برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ یاور پیرعلایی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در تشریح این خبر گفت: آزمون آموزش مکاتبه ای غیر حضوری دهیاران به صورت همزمان در چهار شهرستان رشت، لنگرود ،رودسر و تالش برگزار می شود .

وی زمان برگزاری این آزمون را جمعه بیستم دیماه جاری عنوان و اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ دهیار ساعت ۱۰روز جمعه به مدت ۱۴۰دقیقه به ۱۴۰سوال طرح شده در این آزمون پاسخ می دهند.

قوانین و مقررات دهیاری ها ، اقتصاد روستایی، گردشگری روستایی، قوانین و مقررات مالی دهیاری ها، اصول و مبانی بهداشت روستایی ، ضوابط و مقررات فنی و عمرانی و مدیریت بحران روستایی از عناوین و بخش های این آزمون ذکر شده است.

گفتنی است نفرات اول تا دهم این آزمون به المپیاد کشوری علمی دهیاران اعزام می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.