تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 16:44
کد خبر : 51657

آئین پاسداشت یاد و خاطره فاتح قلبها، سردار حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

آئین پاسداشت یاد و خاطره فاتح قلبها، سردار حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

جارستان: مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور کارکنان تامین اجتماعی گیلان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، همزمان با برپایی مراسم تشییع باشکوه پیکر مجاهد نستوه ، سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران و با هدف پاسداشت یاد و خاطره این چهره بین

جارستان: مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور کارکنان تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، همزمان با برپایی مراسم تشییع باشکوه پیکر مجاهد نستوه ، سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران و با هدف پاسداشت یاد و خاطره این چهره بین المللی مبارزه با استکبار و همراهی با ملت شریف ایران ، آئین گرامیداشتی در اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای شعب رشت و کارشناسان اداره کل استان تشکیل شد شرکت کنندگان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ، با قرائت زیارت عاشورای حضرت اباعبدا.. الحسین علیه السلام و ذکر مصیبت و مداحی و سینه زنی ، ضمن سوگواری و پاسداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر و والا مقام ، بر ادامه آرمانها و راه این عزیزان تاکید نمودند.

شایان ذکر است مدیرکل ، روسای شعب و جمعی از کارکنان این مجموعه همچنین در مراسم گرامیداشتی که در مصلی رشت نیز برگزار شده بود شرکت نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.