تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 14:57
کد خبر : 51640

نمایندگان در گفت‌وگو با خانه‌ملت مطرح کردند: مرحوم امینی‌فرد؛ پزشک و نماینده‌ای دلسوز برای مردم و عضو تاثیرگذار و فعال کمیسیون بهداشت مجلس

نمایندگان در گفت‌وگو با خانه‌ملت مطرح کردند: مرحوم امینی‌فرد؛ پزشک و نماینده‌ای دلسوز برای مردم و عضو تاثیرگذار و فعال کمیسیون بهداشت مجلس

جارستان: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر از ایشان به عنوان فردی دلسوز، آرام، عضو تاثیرگذار کمیسیون و بسیار جدی در پیگیری امورات حوزه انتخابیه یاد کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، محمد نعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت و آشار و عضو کمیسیون بهداشت

جارستان: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر از ایشان به عنوان فردی دلسوز، آرام، عضو تاثیرگذار کمیسیون و بسیار جدی در پیگیری امورات حوزه انتخابیه یاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، محمد نعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت و آشار و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و تلفیق بودجه ۹۹ مجلس شورای اسلامی بود که ظهر امروز ( یک شنبه، ۱۵ دی ماه ) در سانحه رانندگی که در کیلومتر ۴۵ محور زاهدان – خاش رخ داد دار فانی را وداع گفت.

امینی فرد در سال ۱۳۴۶ در شهر بمپور از توابع شهرستان ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دنیا آمد و پس از سپری کردن تحصیلات مقدماتی و متوسطه در شهرستان‌های بمپور و ایرانشهر موفق به اخذ مدرک دیپلم شد سپس با شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۶۴، در رشته پزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شد.

ایشان مدرک تخصصی چشم پزشکی و مدرک فوق تخصصی قرنیه را از این دانشگاه اخذ کرد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بود و از ایشان سه فرزند به یادگار مانده است.

اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از امینی فرد به عنوان فردی دلسوز، آرام، عضو تاثیرگذار کمیسیون بهداشت و بسیار جدی در پیگیری امورات حوزه انتخابیه یاد کردند.

حسینعلی شهریاری  نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون بهداشت مجلس با عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده ایشان و مردم سیستان و بلوچستان در مورد ویژگی‌های حرفه ای و اخلافی ایشان به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،  گفت: مرحوم امینی فرد را از ۲۷ سال پیش می شناختم ایشان انسانی وارسته، منطقی، آرام، باسواد و عضو هیات علمی دانشگاه بود و در رابطه با حرفه پزشکی و نمایندگی احساس مسئولیت می‌کرد و وجدان کاری داشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم امینی فرد خدمات زیادی را در حوزه پزشکی برای مردم استان سیستان و بلوچستان انجام داد، افزود: مردم استان به ویژه حوزه بلوچستان یکی از بهترین و موثرترین فرزندان خود را از دست دادند و بسیار سخت است که بار دیگر فردی مانند امینی فرد تربیت شود؛ ایشان از خانواده‌ای فرهنگی و تحصیلکرده و فردی شناخته شده بود.

همایون هاشمی، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و عضو کمیسیون بهداشت مجلس هم به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: کمیسیون بهداشت یکی از موثرترین عضو خود را از دست داد و برای از دست دادن ایشان بسیار متاثر هستیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم امینی فرد بسیار مسلط به مباحث تخصصی کمیسیون بهداشت بود، افزود: ایشان امورات و مباحث مربوط به حوزه انتخابیه را با دلسوزی پیگیری می کرد و علاقمند به خدمت به مردم و از مقبولیت خوبی در کمیسیون و مجلس برخوردار بود.

منوچهر جمالی سوسفی، نماینده مردم رودبار و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس همچنین به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: مرحوم امینی فرد عضو تاثیرگذار و فعال کمیسیون بهداشت و تلفیق بودجه و فردی بسیار مهربان، دلسوز، صادق، رو راست، باسواد، توانمند و بسیار پیگیر مشکلات مردم حوزه انتخابیه بود.

بهروز بنیادی، نماینده مردم کاشمر و بردسکن و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هم به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: امینی فرد یکی از پزشکان بسیار متعهد و اعضای فعال کمیسیون بهداشت و تلفیق بود.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس دهم، افزود: ایشان دو روز در هفته برای انجام اعمال جراحی و کمک به مردم بی بضاعت به حوزه انتخابیه می رفت و به فکر محرومان و در تواضع و فروتنی میان نمایندگان زبانزد بود.

وی ادامه داد: امینی فرد امروز در مسیر زاهدان- خاش که تلاش می‌کردند به موقع در کمیسیون تلفیق حضور یابد در سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

احمد حمزه، نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب هم در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: مردم ایرانشهر و سیستان و بلوچستان مهره ارزشمند و گرانبهایی را از دست دادند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان فردی بسیار صادق، رو راست و در پیگیری امورات حوزه انتخابیه بسیار جدی و دلسوز بودند و نهایت اهتمام خود را به کار می بردند.

محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، هم در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: مرحوم امینی فرد با توجه به تخصص و تعهدی که داشت خود را وقف مردم و سلامت جامعه به ویژه حوزه انتخابیه می کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان با شوق و اشتیاق بالایی برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه خود گام برمی داشت و تمامی وقت خود را صرف پیگیری امورات آنها می کرد.

قربانی یادآور شد: با پیگیری‌های مرحوم امینی فرد قرار بود در روزهای پایانی هفته جاری به اتفاق اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه ایشان حضور یابیم؛ متاسفانه همکاری خوب و ارزشمند و پزشکی متعهد و خدمت گزار به مردم را از دست دادیم.

علی کرد  نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم به خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: ایشان فردی مومن، صبور، متین، خستگی ناپذیر و متعهد و برای کمک به مردم حوزه انتخابیه و پیگیری امورات آنها بسیار دلسوز و فعال بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مرحوم امینی فرد در دوران زندگی ارزشمند خود دارای پست های مختلف در حوزه انتخابیه از جمله عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، رئیس شبکه بهداشت و درمان ایرانشهر و چابهار و همچنین در برخی بیمارستان‌های تهران و زاهدان و ایرانشهر به مداوای بیماران به ویژه بیماران بی بضاعت می‌پرداخت./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.