تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 19:19
کد خبر : 51543

دربیانیه اداره کل تامین اجتماعی گیلان مورد تاکید قرار گرفت : سردارسرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی الگو و اسوه ای ولایتمدار و مجاهدی نستوه بود

دربیانیه اداره کل تامین اجتماعی گیلان مورد تاکید قرار گرفت : سردارسرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی الگو و اسوه ای ولایتمدار و مجاهدی نستوه بود

جارستان: درپی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی و پایگاه مقامت بسیج اداره کل تامین اجتماعی گیلان صادر شد. پایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش و روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان بدنبال خبر شهادت سردارسرافراز حاج قاسم سلیمانی با انتشار بیانیه ای

جارستان: درپی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی و پایگاه مقامت بسیج اداره کل تامین اجتماعی گیلان صادر شد.


پایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش و روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان بدنبال خبر شهادت سردارسرافراز حاج قاسم سلیمانی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اقدام تروریستی صورت گرفته ، شهادت این مجاهد بزرگ و جان برکف را به رهبر انقلاب و عموم ملت شریف و تمامی انسانهای آزاده و حق طلب تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

انسانهای والا و وارسته که دستیابی به آرمانهای ارزشمند واعتقادی و اعتلاء و کمال انسانی را سرلوحه برنامه زندگی خود قرار میدهند بمنزله چراغی پرفروغ برای بشریت و جامعه واسوه و الگویی در تاریخ میباشند.

هرچند شهادت سردار بی بدیل و مجاهد نستوه ، حاج قاسم سلیمانی بعنوان فقدانی بزرگ برای ملت ایران و بلکه جهان اسلام تلقی میگردد ولی دشمنان این آب و خاک ، تمامی جنگ طلبان و دولتمردان جنایتکار آمریکا باید بدانند نهضتی که این شیرمرد بیشه زارحق طلبی و مبارزه با باطل آغاز نمود و پرچمی که برای مقابله با اهریمن و تروریسم بین المللی به اهتزاز درآورد هرگز به زمین نخواهد افتاد .

تمامی کوردلان و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که از امروز تمامی سپاهیان ، بسیجیان ، جوانان و آحاد ملت شریف ایران ، آرام نخواهند نشست تا درصیانت از نام انسانیت و شرافت و درمسیر ایثار و فرهنگ شهادت ، ازراه و نام شهیدگرانقدر ، مجاهد ولایتمدارحاج قاسم سلیمانی پاسداری نمایند .

تاریخ انقلاب و سرزمین ایران نام بسیاری از سرداران و افتخار آفرینان را در خود جای داده است که درمسیر دلدادگی با یگانه عالم و عشق خدمت به بندگان، در راه رضایت الهی گام برداشته اند و با رشادتها و نثار جان خود در دفاع از ارزشها و کیان این میهن و اصول اعتقادی به پا خاسته و بی باکانه به نبرد با قدرتهای بزرگ پرداخته اند.

لیکن نام پرافتخار حاج قاسم سلیمانی همانقدر که در سالهای اخیر بعنوان پیشقراول مبارزه با تعدی گران به امنیت و جان و ناموس ، لرزه بر اندام دشمنان و طراحان تروریسم جهانی می انداخت به میزانی بیشتر سبب دلگرمی و مایه مباهات تمامی رزمندگان و مجاهدان درکشورهای اسلامی بود و از این رو بی تردید یاد وخاطره این شهید گرانقدر و سردارسلحشور اسلام بعنوان یکی ازبزرگترین نام آوران عرصه مجاهدت با استکباروتروریسم، دراوراق درخشان انقلاب اسلامی و تاریخ ایران یرافراز همواره خواهد درخشید و مردمان این سرزمین همواره ازاو به مثابه سربازی ولایی که با تسلیم در برابر رضای حق ودستور ولی امر، با پشت پا زدن به دنیای مادی ، نفس سرکش را افسار زده ودرمیادین حساس با شور و آرزوی شهادت حضور می یافت یاد مینمایند.

لذا روابط عمومی و امور فرهنگی وپایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش اداره کل تامین اجتماعی گیلان با محکوم نمودن اقدام تروریستی نظامیان آمریکایی ، شهادت این سردار والامقام را به رهبر انقلاب ، تمامی ملت شریف ایران و مجاهدان حق طلب تبریک و تسلیت عرض نموده واز پروردگارمتعال برای روح پرفتوح این مسافرکوی دوست ، علو درجات و همجواری با اولیاء ا.. را آرزومنداست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.