تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 11:43
کد خبر : 51531

امام جمعه رشت : هر یک از نیروهای مسلح ما یک سردار سلیمانی در جبهه مقاومت هستند

امام جمعه رشت : هر یک از نیروهای مسلح ما یک سردار سلیمانی در جبهه مقاومت هستند

جارستان:نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمنان مسلمانان به ویژه دشمنان قداره کش ایران اسلامی بدانند گرچه دل ملت ایران داغدار است، اما نیروهای مسلح ما هرکدام سردار سلیمانی دیگری می‌شوند و قدرتمندانه در جبهه مقاومت حضور پیدا می‌کنند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته

جارستان:نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمنان مسلمانان به ویژه دشمنان قداره کش ایران اسلامی بدانند گرچه دل ملت ایران داغدار است، اما نیروهای مسلح ما هرکدام سردار سلیمانی دیگری می‌شوند و قدرتمندانه در جبهه مقاومت حضور پیدا می‌کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت : آمریکایی‌ها از این پس باید هماره در هراس باشند و بدانند که هیچ نظامی آمریکایی در هیچ جای دنیا امنیت نخواهد داشت.

 وی تصریح کرد:  شهادت لباسی برای مردان بزرگ تاریخ است و شهادت این سردار سرافراز و آزاده ایران اسلامی سرآغاز تشکیل مبارزات همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تلخ بامداد امروز دل امت اسلام و همه آزادی‌خواهان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان را آزرده کرد و نفرت ملت اسلامی از دولت آمریکا افزون تر از همیشه شد.  

وی بیان کرد : رزمایش مرکب نیروی دریایی کشور به همراه دو کشور قدرتمند چین و روسیه که برای قدرتهای پوشالی غیر قابل تحمل بود و نیز کریدور مقاومت در میان ملت های ایران، عراق، سوریه و لبنان از جمله علل این اقدام جنایتکارانه بود.  

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از همان روزهای اول شکل‌گیری شاهد ترور شخصیت های مختلف کشور به دست دشمنان اسلام و انسانیت و این ملت بوده است ، گفت:  این انقلاب روزهای سختی را سپری کرده و برای بهار خود نیازمند چنین روزهایی است.

وی با بیان اینکه شهادت خط سرخ راه محمد و آل محمد (ص) برای همیشه بوده و هست تصریح کرد: در زمان نبی مکرم اسلام بعد از هجرت حضرت محمد مصطفی (ص)  هم شاهد توطئه های دشمنان و از دست رفتن چهره‌های برجسته و محبوب اسلام بوده ایم که در تاریخ اسلام ثبت شده و اکنون نیز  شهادت در راه اسلام  برگ زرین دیگری به تاریخ اسلام می افزاید و دشمنان به طور قطع ازاین اقدامشان پشیمان خواهند شد.ایرنا/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.