تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 15:45
کد خبر : 51398

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : پرستاری تجلی بخش زیباترین تصویر حس والای نوع دوستی و همدلی

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : پرستاری تجلی بخش زیباترین تصویر حس والای نوع دوستی و همدلی

جارستان: در آستانه روز پرستار ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی این مناسبت را به همکاران و بیمه شدگان شاغل در این شغل پر مسئولیت و انسان دوستانه تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت

جارستان: در آستانه روز پرستار ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی این مناسبت را به همکاران و بیمه شدگان شاغل در این شغل پر مسئولیت و انسان دوستانه تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی این مناسبت را به همکاران پرستار در بیمارستان و مراکز درمانی و بیمه شدگان شاغل در این حوزه تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

با شادباش فرا رسیدن پنجم جمادی الاولی ، سالروز فرخنده میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم ، سفیر و منادی کربلا ، حضرت زینب کبری (س) و تهنیت روز پرستار خدمت تمامی تلاشگران سفید جامه که با قلبی سرشار از مهر و عطوفت وسرلوحه قرار دادن ایثارو سعه صدر ، تجلی بخش زیباترین تصویر حس والای نوع دوستی و همدلی بوده و در کنارکسب رضایت الهی ، ره توشه آخرت خود را غنی تر میسازند ، این مناسبت را به تمامی همکاران و بیمه شدگان شاغل در حوزه پرستاری تبریک عرض نموده و از یزدان پاک برای یکایک عزیزان سلامتی ، عزت و عاقبت بخیری آرزومندم .

بی تردید تلاش برای کاهش دردها و آلام بیماران و خانواده های آنان دارای ثوابی ارزنده در پیشگاه الهی بوده که افتخار و توفیق گام برداشتن در این مسیر خود لطفی بزرگ از جانب حضرت حق تلقی گردیده و بندگانی خاص با دلهایی خدایی و دوستدار انسانها تنها از عهده آن بر می آیند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.