تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 9:31
کد خبر : 51254

خسارت ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومانی باد در گیلان

خسارت ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومانی باد در گیلان

جارستان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومانی ناشی از وزش باد شدیدطی روزهای اخیر به بخش های مختلف دولتی و غیردولتی در استان خبر داد. رضا اسلامی روز شنبه با اشاره به اینکه وزش باد شدید در گیلان از دو روز گذشته آغاز شده و بر اساس پیش

جارستان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومانی ناشی از وزش باد شدیدطی روزهای اخیر به بخش های مختلف دولتی و غیردولتی در استان خبر داد.

رضا اسلامی روز شنبه با اشاره به اینکه وزش باد شدید در گیلان از دو روز گذشته آغاز شده و بر اساس پیش بینی هواشناسی تا امروز ادامه دارد ، افزود: خسارت ناشی از این وزش باد در استان در برآورد اولیه ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان است.

وی این خسارت ها را در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی، وسائط نقلیه، تاسیسات زیر بنایی ساختمان های دولتی و عمومی غیر دولتی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این خسارت ها در بخش کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دامی، آبزیان پرورشی، منابع طبیعی و تاسیسات و ساختمان های کشاورزی ۴۲ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان و ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و وسائط نقلیه ۱۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان بوده است.

اسلامی با بیان اینکه همچنین بر اثر وزش باد شدید به تاسیسات زیر بنایی، ساختمان های دولتی و عمومی غیر دولتی نیز هشت میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان خسارت وارد شده است، خاطر نشان کرد: وزش باد شدید در تمامی شهرستان های استان خسارت وارد کرده است.

هواشناسی گیلان اعلام کرد که آسمان استانتا امروز شنبه همچنان شاهد وزش باد در پاره ای نقاط شدید یا خیلی شدید، بارندگی، احتمال رعد و برق و تگرگ به ویژه ارتفاعات و دامنه های جنوبی و شرقی استان به صورت موقتی شدید پیش بینی شده است.

گیلان دارای ۱۶ شهرستان با جمعیت بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.