تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 19:06
کد خبر : 51128

نشت گاز موجب حریق طبقه فوقانی فروشگاه مبلمان در رشت شد

نشت گاز موجب حریق طبقه فوقانی فروشگاه مبلمان در رشت شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: نشت گاز موجب حریق طبقه فوقانی یک فروشگاه مبلمان در رشت شد. شهرام مومنی روز دوشنبه در این زمینه افزود : با دریافت گزارش مربوط به حادثه آتش سوزی در طبقه فوقانی فروشگاه مبلمان در خیابان سعدی رشت بیش از ۳۴ آتش نشان به همراه

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: نشت گاز موجب حریق طبقه فوقانی یک فروشگاه مبلمان در رشت شد.

شهرام مومنی روز دوشنبه در این زمینه افزود : با دریافت گزارش مربوط به حادثه آتش سوزی در طبقه فوقانی فروشگاه مبلمان در خیابان سعدی رشت بیش از ۳۴ آتش نشان به همراه ۱۳ دستگاه خودروی اطفای حریق به محل آتش سوزی اعزام شدند.

شهرام مومنی با بیان اینکه به محض رسیدن تیم های آتش نشانی، شعله های آتش و دود از طبقه چهارم بلند شده بود ، اظهار داشت: به دلیل عدم دسترسی به محل آتش سوزی، آتش نشانان سریع از پله فرار به محل رسیده و نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه نشت گاز از داخل شوفاژخانه و وقوع انفجار خفیف همراه با آتش سوزی بود، توضیح داد : در این آتش سوزی به فردی آسیبی نرسید خسارت جدی به بخش های مختلف این فروشگاه وارد نشد.

کلانشهر رشت باحدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد دارای ۱۴ ایستگاه آتش نشانی است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.