تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 9:32
کد خبر : 51043

رزمایش گردان بیت‌المقدس در صومعه سرا پایان یافت

رزمایش گردان بیت‌المقدس در صومعه سرا پایان یافت

جارستان:فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت:با شرکت گردان بیت المقدس حوزه بسیج شهید آیت الله مدنی شهری صومعه‌ سرا مرحله دوم رزمایش آمادگی نیروها برگزارشد. سرهنگ سیدحسن حسینی در حاشیه برگزاری این رزمایش افزود: نمایش اقتدار بسیج و تمرین گردان بیت المقدس در جهت اهداف و ارتقاء آمادگی رزم و تقویت جنبه های رزمی بسیج

جارستان:فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت:با شرکت گردان بیت المقدس حوزه بسیج شهید آیت الله مدنی شهری صومعه‌ سرا مرحله دوم رزمایش آمادگی نیروها برگزارشد.

سرهنگ سیدحسن حسینی در حاشیه برگزاری این رزمایش افزود: نمایش اقتدار بسیج و تمرین گردان بیت المقدس در جهت اهداف و ارتقاء آمادگی رزم و تقویت جنبه های رزمی بسیج از جمله اهداف این رزمایش بود .
وی خاطرنشان کرد :سپاه وظیفه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارد و بسیج هم به عنوان عضوی از این مجموعه چنین رزمایش هایی رابرگزار می کند .
وی افزود: بسیج نهادی مردمی و الهی است و متکی به دستگاه خاصی نیست و این ویژگی مردمی بودنش آن را به سمت آرمان‌های الهی هدایت می‌کند .
رزمایش ۳۶ ساعته گردان بیت‌المقدس در سه مرحله ۲۱ و ۲۸ آذرماه و ۵ دیماه به ترتیب به عنوان نجات و مردم یاری، دفاع آبی و خاکی (کوی وبرزن )در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می شود.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.