تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 15:10
کد خبر : 50964

نواخته شدن زنگ ایمنی تردد در یکی از مدارس تحت پوشش طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان

نواخته شدن زنگ ایمنی تردد در یکی از مدارس تحت پوشش طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان

جارستان: به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری زنگ ایمنی تردد بطور نمادین توسط مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در یکی از مدارس تحت پوشش طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها نواخته شد. به گزارش جارستان ؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان

جارستان: به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری زنگ ایمنی تردد بطور نمادین توسط مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در یکی از مدارس تحت پوشش طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها نواخته شد.

به گزارش جارستان ؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در حاشیه مراسم نواختن زنگ ایمنی در مدرسه ثارا… خناچاه از توابع شهرستان رشت ، از دانش آموزان به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه یاد کرده و افزودند: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و ما در در قالب طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها درصددیم که ازعزیزان حفاظت نماییم.

مهندس نازک کارافزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان ، افزایش آگاهی دانش آموزان نسبت به مسائل ترافیکی وآماده سازی آنها در مقابله با خطر ودر نتیجه کاستن از تعداد تصادفات در کوتاه مدت و نیز اصلاح فرهنگ ترافیکی وجلوگیری از وقوع تخلف در سطح جامعه را در درازمدت مد نظر قرار داده ایم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد : توجه به امر آموزش دانش آموزان به عنوان آسیب پذیر ترین قشر در هنگام بروز حوادث رانندگی مهمترین علت اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها در استان و استمرار آن از سال ۷۸ تاکنون بوده است.

وی در ادامه افزود : از سال ۷۸تا پایان سال تحصیلی جاری به صورت تجمیعی( شامل آموزش و بازآموزی) ۱۳۰۰ باب واحد آموزشی در حاشیه راههای برونشهری استان با بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تحت پوشش طرح ایمن سازی مدارس قرار گرفتند که درسال جاری نیز تعداد ۳۰ باب در بخش فیزیکی و ۸۰ مدرسه در بخش آموزشی تحت پوشش طرح مذکور قرارگرفته است.

— گفتنی است در این مراسم در کنار اجرای سرودهایی با موضوع گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و مفاهیم ترافیکی توسط دانش آموزان و و نمایشی توسط گروهی از هنرمندان اجرا و در پایان به همه دانش آموزان هدایایی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اهدا شد.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.