تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 20:43
کد خبر : 50919

تماشای نهضت ساخت داخل در نمایشگاه گیلان

تماشای نهضت ساخت داخل در نمایشگاه گیلان

جارستان: نخستین نمایشگاه نهضت ساخت داخل و رونق تولید گیلان با حضور سرپرست معاون امور صنایع وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در رشت گشایش یافت. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۰ شرکت تولیدی و صنعتی

جارستان: نخستین نمایشگاه نهضت ساخت داخل و رونق تولید گیلان با حضور سرپرست معاون امور صنایع وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در رشت گشایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۰ شرکت تولیدی و صنعتی فن آور جهت رفع نیازهای مواد اولیه و تبادل تکنولوژی از استان های گیلان، آذربایجان شرقی ، تهران، اصفهان، اردبیل و زنجان در این نمایشگاه حضور یافته اند .

فرهاد دلق پوش، رویکرد این نمایشگاه را حذف حلقه های وابسته به واردات در حوزه های صنایع خودرو و قطعات ، فلزی و غیر فلزی ، لوازم خانگی ، صنایع دریایی و الکترونیک و ساخت تجهیزات و ماشین آلات در حوزه های مختلف صنعتی و عمرانی عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف جلوگیری از واردات کالاهای ساخت مشابه داخلی از خارج از کشور و تامین نیازهای واحدهای صنعتی برای نیل به خودکفایی بخش صنعت برپا شده است .

وی تصریح کرد: در بیش از ۶۰ درصد نمایشگاه از ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای تولیدی گیلان استفاده شده است ؛ چرا که گیلان با رتبه ششم صنعت جایگاه خوبی در کشور دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: طی چهار روز مدت بر پایی نمایشگاه ، برگزاری جلسات و میزگردها با حضور مسئولان مرتبط به حوزه صنعت ، معدن و تجارت و نهادهای حمایتی از جمله بانک ها ، دادگستری ، شرکت های آب ، برق و گاز محیط زیست از برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

در افتتاح این نمایشگاه همچنین رئیس مرکز ساخت داخل تجهیزات وزارت صمت و استاندار گیلان حضور داشتند.

این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از امروز ( سه شنبه) به مدت چهار روز تا ( جمعه ۲۹ اذرماه ) دایر است.

گیلان دارای حدود دو هزار و ۹۵۰ واحد صنعتی فعال است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.