تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 11:20
کد خبر : 50883

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : ایجاد امنیت خاطر و آرامش روانی در جامعه و مخاطبان مهمترین محصول تامین اجتماعی است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : ایجاد امنیت خاطر و آرامش روانی در جامعه و مخاطبان مهمترین محصول تامین اجتماعی است

جارستان: دوره آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارگاههای حوزه عمل شعب غرب گیلان به میزبانی تالش و با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دومین دوره آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارگاههای بزرگ در سالجاری به میزبانی تامین

جارستان: دوره آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارگاههای حوزه عمل شعب غرب گیلان به میزبانی تالش و با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دومین دوره آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارگاههای بزرگ در سالجاری به میزبانی تامین اجتماعی شعبه تالش و با حضور مدیرکل ، روسای ادارات تخصصی در حوزه های بیمه شدگان ، مستمری ها ، نامنویسی و حسابهای انفرادی و وصول حق بیمه برگزار شد.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این کارگاه آموزشی تعاملاتی با ابراز خرسندی از فراهم گردیدن این بستر درراستای تقویت گفتمان متقابل و آشنایی بیشتر با قوانین و مفاهیم سازمانی ، اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی با تکیه بر مثلث شرکای اجتماعی خود به ایفای نقش میپردازد و ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی در بین نیروهای کار و کارآفرینان و سرمایه گذاران مهمترین محصول اجتماعی این مجموعه است .

ایشان با اشاره به اینکه اکثریت تعهدات و خدمات تامین اجتماعی در زمان اضطرار برای بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه میگردد افزود : متاسفانه در جامعه شناخت کافی و مناسب از تامین اجتماعی وجود ندارد و برداشت های ناصواب و بعضاً ناحق از آن سبب میگردد تا مسیر مطلوب و کارآمد برای تحقق اهداف با موانعی مواجه شود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، رابطین بیمه ای و نمایندگان شرکتها را خط ارتباطی سازمان با کارفرمایان معرفی و اذعان داشت : تلاش میکنیم در رویکردهای سازمانی با الگوی برنامه های فرهنگی آموزشی در جهت تقویت تعاملات و فضای گفتمان سازی با انعکاس و شفاف سازی در قوانین و تشریح آنها ، از انجراف ها و مشکلات ناشی از عدم آگاهی و اشراف بیمه شدگان و کارفرمایان به مقررات بکاهیم .

جمیل حق پرست همچنین با بیان اینکه تامین اجتماعی با عملکرد خود میتواند تسهیل کننده عرصه تولید و بمنزله روغنی در بین چرخهای اقتصادی و صنعت باشد اظهار داشت : آنچه مسلم است بیان تمامی قوانین و اشراف بر آنها در یک دوره یک روزه میسر نخواهد بود ولی بدنبال این هستیم تا در جهت بهبود آگاهی های جامعه هدف گام برداریم تا رضایتمندی مخاطبین را داشته باشیم .

ایشان افزود : بسیاری ازمردم صرفاً منابع درآمدی ناشی از وصول حق بیمه در سازمان را دیده و از هزینه های بالای تعهدات بی خبرند در حالی که قیمت تمام شده خدمات ما همچون یک کالا بوده و تامین اجتماعی بابت تعهداتی همچون درمان و مستمری ها دهها برابر میزان دریافتی هزینه مینماید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سازمانهای بیمه گر نیز مانند انسان یک دوره زندگی داشته و از جوانی ، بلوغ ، میانسالی و پیری برخوردارند اذعان داشت : تامین اجتماعی در ایران نیز در حال حاضر دوران جوانی خود را سپری نموده و از سوی دیگر بدلیل قوانین پیش از موعد و کاهش سن بازنشستگی به پیری زودرس رسیده است .

حق پرست افزود : ما در قبال گذشتگان و آیندگان مسئولیم و وظیفه خود میدانیم تا رضایتمندی مخاطبین این مجموعه بزرگ اجتماعی را فراهم نمائیم .

در این دوره آموزشی بیش از ۵۰ نفر از رابطین بیمه ای و نمایندگان شرکتهای شهرهای رضوانشهر ، تالش ، بندرآستارا و اسالم با قوانین و موضوعات تخصصی بیمه ای آشنا شدند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.