تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 21:45
کد خبر : 50869

چرا برکنار شدم ؟ / نقی هدایتی

چرا برکنار شدم ؟ / نقی هدایتی

✍نقی هدایتی عصر روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۹/۲۰ اقای عسکری دبیر فدراسیون کشتی با من تماس گرفت و بی هیچ مقدمه ای گفت که اقای دبیر گفته است به شما اعلام کنم که استعفا دهید . من در تحیر از این درخواست ، به ایشان گفتم مادامی که دلایل این امر مشخص نشود معذورم و چند

✍نقی هدایتی
عصر روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۹/۲۰ اقای عسکری دبیر فدراسیون کشتی با من تماس گرفت و بی هیچ مقدمه ای گفت که اقای دبیر گفته است به شما اعلام کنم که استعفا دهید . من در تحیر از این درخواست ، به ایشان گفتم مادامی که دلایل این امر مشخص نشود معذورم و چند ساعت بعد هم خبر برکناری ام را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیدم . من تا امروز که صبر کردم و موضعی نگرفتم تا مراسم معارفه سرپرست جدید انجام شود . حال که زمام امور کشتی استان را واگذار کرده ام لازم می دانم جهت تنویر افکار عمومی چند نکته را مطرح نمایم . البته قصد دارم علت برکناری ام را تا ان جا که مجال و فرصتی باشد ادامه دهم:
۱- من طی دو مجمع انتخاباتی و در رقابتی سخت با رقبا به عنوان رییس هیات کشتی استان برگزیده شدم و اعتماد مجمع به من که سابقه کشتی نداشته ام معنایی جز کارامدی و مثبت بودن اقداماتم در هیات نبوده است .
۲- کارکرد من در هیات کشتی مشخص است. قانون مندی، استقلال، رشد سخت افزاری و نرم افزاری کشتی ، پرهیز از سیاست زدگی از ویژگی های دوره مدیریتی ام است ؛ در واقع ، نه فساد مالی و اخلاقی داشته ام و نه مدیریت ضعیف. طبق ارزیابی های اداره کل ورزش و جوانان هیات برتر استان نیز بوده ام .
۳- در دوره تصدی ام اجازه دخالت هیچ باند و شبکه و حزب و نماینده و پدر خوانده ای را به کشتی ندادم و از عزت و استقلال جامعه کشتی دفاع کردم.
۴- گناه من این نیست که کارکرد ضعیف و غیرقابل دفاعی داشته و یا جرمی مرتکب شده ام ، بلکه می دانم به جرم بی توجهی به پدرخوانده و عدم اجازه به او برای دخالت در کشتی برکنار شدم. پدرخوانده مدعی است که استانداری ، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در دستان اوست و مدیرکل ورزش را او نصب کرده و بدون اجازه اش هم آب نمی خورد؟
۵- جرم من این است که از ورود سیاسیون به ورزش جلوگیری کردم و اجازه ندادم که ادم های وابسته و بی کفایت فلان نماینده مجلس در ارکان کشتی حضور یابند تا در جهت منافع انتخاباتی وی فعالیت کنند.
۶- برکناری من در واقع پاسخ به خواست و اراده شبکه دوره مدیریت قبلی اداره کل ورزش و جوانان است که بعضی دستگیر، تعدادی برکنار و عده ای هم در حال فعالیت می باشند!.
۷- برکناری من بی احترامی به جامعه کشتی استان و مجمعی است که من منتخب آن بوده ام . اقای دبیر و مدیرکل ورزش استان نشان دادند تا چه حد به آرای پارلمان کشتی پای بندند .
۸- واقعیت این است که من هیچ وابستگی مالی و اعتباری به ورزش ندارم و به همین دلیل نگران خروج از کشتی نیستم . وقتی مدیرکل ورزش خود را مدیون پدرخوانده و بقای خود را اجابت خواسته وی می داند . وقتی مدیرکل ورزش تحت تاثیر این یا آن نماینده مجلس است و جرات تصمیم گیری ندارد. وقتی مدیرکل ورزش جسارت کمک به هیات کشتی را از ترس تهدید این یا آن شخص ندارد ، بودن در کشتی چه معنایی دارد؟
۹- یک جریان خزنده که تعهد و التزام و وفاداری آنان به انقلاب و نظام در معرض ابهام است در حال حذف نیروهای مومن و معتقد به نظام در ورزش استان است . برکناری دوستانی چون من نه به علت ناکارامدی بلکه کینه و عداوت نسبت به آنان است .
۱۰- من از جامعه بزرگ و بالنده و مجمع کشتی استان و روسای محترم هیات های سراسر کشوروشهرستان ها و بخش ها ومربیان محترم وکشتی گیران عزیز وجان برکف بابت همه قصورها و تقصیرهایم پوزش می طلبم. هم چنین تاسف خود را از اقدام غیراخلاقی و ناجوانمردانه اقای دبیر رییس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش گیلان اعلام می دارم و اطمینان دارم هم در این دنیا و هم در روز حشر که روز آشکار نهان هاست، تاوان سخت این بداخلاقی را خواهند داد.
در پایان برای سرپرست جدید هیات کشتی استان ، موفقیت ، آرزو می کنم و امیدوارم بتواند از کیان و استقلال جامعه بزرگ و بالنده کشتی استان دفاع نماید و مطالبات مشروع و قانونی انان را براورده سازد .
در یادداشت های بعدی ابعاد دیگری از مشکلات ورزش را برخواهم شمرد

* جارستان آمادگی انعکاس نظرات طیف مخالفین رییس معزول هیات کشتی گیلان را نیز جهت تنویر افکارعمونی دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.