تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 12:51
کد خبر : 50817

بازدید استاندار گیلان از غرفه آبفای گیلان در بیستمین نمایشگاه پژوهش ، فناوری و فن بازار

بازدید استاندار گیلان از غرفه آبفای گیلان در بیستمین نمایشگاه پژوهش ، فناوری و فن بازار

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان از نوزدهم لغایت بیست و یکم آذر ماه در سالن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برگزار شد. رضا پورشعبان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای گیلان با اعلام

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان از نوزدهم لغایت بیست و یکم آذر ماه در سالن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برگزار شد.

رضا پورشعبان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه با بیش از ۳۰۰ طرح فناوری ثبت شده با هدف ارائه و معرفی دستاورهای پژوهشی حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، رئیس دانشگاه گیلان، رئیس پارک علم و فناوری استان و جمعی از مدیران کل و روسای ادارات استان گیلان افتتاح شد و آبفای گیلان نیز با چند طرح برگزیده شامل ۱- سازه خودهواده ۲- عملگر برقی هوشمند ۳- هواده دوار زیر سطحی در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان حضوری فعال داشت.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای گیلان همچنین اظهار داشت: در بازدید دکتر زارع استاندار گیلان از غرفه این شرکت با تشریح سازه خودهواده به مهمترین دستاورد این پروژه در صنعت آب و برق که افزایش کیفیت آب و دستیابی به دانش بومی می باشد اشاره شد.

دکتر زارع استاندار گیلان نیز تکمیل و ارتقای سیستم خودهواده را برای حذف سایر آلاینده ها مانند نیترات پیشنهاد نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.