تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 22:50
کد خبر : 50318

رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه داشته باشند

رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه داشته باشند

جارستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در برخی ارتفاعات استان گفت : بارش برف که در برخی مسیرهای کوهستانی استان از عصر روز گذشته شروع شده، در حال حاضر همچنان ادامه دارد؛ از این رو رانندگان بایستی زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند. محمدرضا نازک

جارستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در برخی ارتفاعات استان گفت : بارش برف که در برخی مسیرهای کوهستانی استان از عصر روز گذشته شروع شده، در حال حاضر همچنان ادامه دارد؛ از این رو رانندگان بایستی زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

محمدرضا نازک کار عصر سه شنبه با اشاره به بارش برف در مسیرهای اسالم و پونل- خلخال، اشکورات رودسر و عمارلو رودبار اظهار داشت: رانندگان در چنین وضعیت جوی از ترددهای غیر لازم بپرهیزند اما در صورت ضرورت بایستی برای تردد از مسیرهای کوهستانی زنجیرچرخ داشته باشند .

وی تاکید کرد: همچنین رانندگان سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند و از سالم بودن خودروی خود قبل از حرکت مطمئن شوند؛ و برای تردد در محورهای کوهستانی سوخت کافی داشته باشند و جیره خشک و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی مسیرهای استان باز است ، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی راه های استان به غیر از پونل- خلخال که بدلیل ایمنی تردد کندگان از مدتی قبل بسته شده ، باز است.

مسیر پونل- خلخال هر ساله با بارش های سنگین برف با هدف تامین ایمنی تردد کنندگان این مسیر تا بهار بسته می شود و مسیر اسالم به خلخال برای راه جایگزین آن پیش بینی شده است.

نازک کار با اشاره به تخریب پل رانکوه املش طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: پل آب نمایی برای تردد به چهار روستای این منطقه اجرا کردیم که اکنون براثر بالاآمدن آب رودخانه ها دچار آبگرفتگی شده و عبور و مرور تا زمان فروکش کردن آب در آن میسر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تاکید کرد : شهروندان قبل از حرکت می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

۵۳ گروه راهداری با ۵۱۷ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ راهدارخانه استان (۲۰ راهدارخانه ثابت هشت راهدار خانه سیار) مستقر و آماده خدمت رسانی هستند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.