تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 11:38
کد خبر : 50265

گزارش سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نیمه نخست دومین روز ثبت نام

گزارش سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نیمه نخست دومین روز ثبت نام

جارستان: سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور، گزارشی از نیمه نخست دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید اسماعیل موسوی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور، در دومین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران

جارستان: سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور، گزارشی از نیمه نخست دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید اسماعیل موسوی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور، در دومین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: امروز از ساعت هشت صبح همکاران بنده در ستاد ثبت نام، کار خود را در فرمانداری‌ها و وزارت کشور آغاز کردند.

موسوی افزود: از آغاز روز دوم ثبت نام تاکنون، ۶۰۵ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت نام مراجعه کردند و ثبت نام ۳۸۰ نفر از این داوطلبان نهایی شده و مابقی در حال ثبت‌نام هستند و مدارکشان توسط متصدیان در حال بررسی است. ان‌شاءالله در زمان کوتاهی مدارک این افراد نیز بررسی خواهد شد .

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع از اولین روز ثبت نام تاکنون ۱۵۵۱ نفر ثبت نام کردند که هزار و ۲۶۵ نفر از آنها ثبت نام قطعی و نهایی کردند و مابقی در حال ثبت نام هستند که انشاءا… تا پایان ثبت نام امروز اطلاعات و آمار نهایی خدمت خبرنگاران ارائه خواهد شد .

موسوی اشاره کرد: تاکنون ۹۱ درصد از داوطلبان از آقایان هستند و مابقی از جمع خانم ها هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: از همه داوطلبان درخواست می‌کنم که شرایط خود را با قانون و ضوابطی که در اطلاعیه های ستاد انتخابات منتشر شده است، مطابقت داده و مدارک مورد نیاز را تهیه نمایند و بعد از آن به ستاد انتخابات و یا فرمانداری ها مراجعه کنند.

موسوی اشاره کرد: تا شانزدهم آذرماه فرصت وجود دارد لذا داوطلبان مدارک خود را کنترل و بعد برای ثبت نام مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.