تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 20:10
کد خبر : 50224

امدادرسانی هلال احمر گیلان به سه گردشگر در ارتفاعات شفت

امدادرسانی هلال احمر گیلان به سه گردشگر در ارتفاعات شفت

جارستان: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان سه گردشگر گمشده در ارتفاعات شفت را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان روز دوشنبه بیان داشت: خبر گمشدن سه گردشگر در ارتفاعات موشنگاه شفت عصر روز گذشته از طریق نیروی انتظامی به این جمعیت اطلاع داده شد. مهدی ولی پور اظهار داشت: با دریافت این

جارستان: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان سه گردشگر گمشده در ارتفاعات شفت را پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان روز دوشنبه بیان داشت: خبر گمشدن سه گردشگر در ارتفاعات موشنگاه شفت عصر روز گذشته از طریق نیروی انتظامی به این جمعیت اطلاع داده شد.
مهدی ولی پور اظهار داشت: با دریافت این خبر، یک تیم از جمعیت هلال احمر شفت و یک تیم  از شهرستان فومن برای جستجوی این گردشگران به محل اعزام شدند که بعد از حدود ۱۰ ساعت جستجو این افراد را که دچار مصدومیت نیز شده بودند، پیدا کردند.
وی با بیان این که یک نفر از این گردشگران از ناحیه دست، یک نفر مچ پا و دیگری از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب شده بود، خاطر نشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان این مصدومان را به پایین از ارتفاع منتقل کرده و اقدامات لازم را انجام دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: یک نفر از این گردشگران به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و دو نفر نیز برای درمان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدند.
کوهستان موشنگاه از توابع دهستان سراوان بخش سنگر رشت و در نزدیکی شهرستان شفت قرار دارد.
بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌ کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.